אומרים לנו “אל תפגעו באזרחים”, ואני שואל – איזה אזרחים?

אתמול התכנסה “פסגת השלום” בקהיר, שהייתה אמורה לדון במצב ברצועת עזה ולהביא “לרגיעה” וכצפוי הסתיימה ללא “פריצת דרך” או “הישג” נראה לעין.
הכינוס בהשתתפות נציגי מדינות ערב, מדינות והמערב, נציג דרא”פ, נציגי האיחוד האירופי ונציגי האו”מ, אפילו המחבל יו”ר הרש”פ הגיע כדי לדרוש מהעולם לצאת נגד ישראל ולהתמסכן.

מהכינוס המתוקשר של “פסגת השלום” לא יצאה הצהרה משותפת מהסיבה הפשוטה – נציגי מדינות ערב (והמחבל יו”ר הרש”פ) סירבו לגנות את הטבח שחמס-דאעש עשה בשבת השחורה של ה 7 באוקטובר, וסירבו להכיר בעובדה הבסיסית שהמתקפה הרצחנית של חלאות חסרי צלם אנוש שרצחו את אחינו ואחיותנו בשבת השחורה, היא פעולת טרור, וגם לא היו מוכנות לגנות את חמאס גינוי כללי, בלי אמירה ספציפית לגבי הטבח של השבת השחורה או שהם יורים אלפי רקטות על אזרחי ישראל.

תמונה

 

תרשו לי שלא להתייחס לדברי מלך ירדן, שאמר שההתקפות והמצור של ישראל על עזה הם פשע מלחמה. ולא, לא אציע לעצור את אספקת המים והגז לירדן, עד שהמלך יואיל ברוב טובו לגנות את מתקפת הטרור הנוראה של השבת השחורה, או אולי סוף סוף יפסיק לצאת בהצהרות נגד ישראל.

גם לא אתייחס לדברי המחבל שעומד בראש הרש”פ, שקרא לישראל להפסיק את “התוקפנות הברברית” שלה בעזה, אבל מבחינתו הטבח של השבת השחורה, לא נחשב פיגוע טרור וחמאס-דאעש אינו ארגון טרור, אלא רק “לא מייצג את העם הפלסטיני”…

רבים מהנציגים הנכבדים מהכינוס שהתיימר להיות “פסגת השלום” דרשו הפסקת אש, ושישראל תכניס סיוע הומניטרי לעזה, וכמובן שישראל לא תפגע באזרחים. חשוב לציין שהיו מדינות (כגון ארה”ב, גרמניה, ובריטניה) שלא הסכימו לדרישה להפסקת אש, שתחייב את ישראל להפסיק את התקיפות על ארגוני הטרור הפלסטינים.

אבל ביני לבינכם, הקולות שבאים מאז שבת השחורה ומופנים לישראל, ועלו גם מכינוס הפסגה בקהיר, שאומרים – דורשים מישראל שלא לפגוע באזרחים לא מעורבים חפים מפשע, אלה הקולות שמעוררים בי שאט נפש.

 

בניגוד ארגוני הטרור הפלסטיני, מדינת ישראל מעולם לא תוקפת אזרחים בכוונה תחילה. אנחנו עושים הכל כדי להימנע מפגיעה באזרחים, אין ספור תקיפות בוטלו בשניה האחרונה כי נראו אזרחים בסמיכות למחבלים, קירבה שהייתה עלולה לסכן אותם בפגיעה.

ישראל עושה כל מאמץ שלא לפגוע באזרחים חפים מפשע, אבל לאחר הטבח של שבת השחורה של ה 7 באוקטובר, אני שואל את עצמי, אתכם ואת העולם הצבוע, שדורש מישראל מה שאינו דורש מעצמו: מי אלה האזרחים החפים מפשע?

האם האזרחים החפים מפשע שדורשים מישראל להימנע מלפגוע בהם, הם גם אותם חלאות חסרי צלם אנוש שהסתערו על ישובי חוטף עזה, בלבוש אזרחי וחמושים מכף רגל ועד ראש? האם מי שלא לבש מדים, אבל אנס ורצח, נחשב כאזרח “לא מעורב” וחף מפשע?

האם אותם נערים וילדים או הזקן על הקביים, שפלשו לישובי חוטף עזה כדי לבזוז מכל הבא ליד, ועל הדרך לאנוס ולרצוח את מי שראו בדרכם, נחשבים אזרחים חפים מפשע? האם אותם אזרחים שהחליטו לחטוף צעירה ישראלית כדי להחזיקה כבת ערובה בביתם, גם הם אזרחים חפים מפשע?

או אולי בעיני הצדקנים שבאים אל ישראל בדרישות, אזרחים חפים מפשע הם אותו המון פרוע מילדים בגיל בית ספר יסודי ועד לזקנים עם מקלות הליכה, שהתעלל ברחובות עזה בחטופים ובגופות שנחטפו ע”י המחבלים והובאו לעזה.

מבחינתי, לאחר שבת השחורה, אין יותר אזרחים לא מעורבים או חפים מפשע.

תמונה

 

לאחר הטבח של השבת השחורה, גם אם האזרח לא לובש מדים של ארגון טרור, אלא רק תומך בטרור וברצח תינוקות ישראלים, או נותן מחסה למחבלים, או שביתו הפך למחסן נשק, או שבביתו יש פתח מנהרת טרור, בעיני הוא בן מוות.

אז אני פונה למדינות העולם “הנאור” ולמדינות ערב ואומר – אל תטיפו לנו מוסר, ואל תדרשו מאיתנו שלא לפגוע באזרחים חפים מפשע, או להכניס סיוע הומניטרי (ראו את מה שעידית בר כתבה על הסיוע ההומניטרי) אנחנו עושים מה שאף מדינה אחרת בעולם לא עושה, אנחנו עושים הכל כדי לא לפגוע בחפים מפשע.

אני קורא לממשלת ישראל ולצה”ל, תיקפו את המחבלים הפלסטינים בכל מקום בו הם הנמצאים!
הפציצו כל בור שיגור שממנו נורות רקטות על אזרחי ישראל, גם אם הוא נמצא בתוך בית ספר, גן ילדים, מרפאה, מסגד, או בניין מגורים.

הפציצו כל מנהרה, כל מתקן ייצור אמל”ח, מחסן אמל”ח, חמ”ל, חדר קשר, וכל בונקר המשמש את המחבלים, גם אם הם נמצאים מתחת לבתי חולים כמו בית חולים שיפא.

הגיע הזמן להרוג את כל המחבלים ברצועת עזה, עד האחרון. אין לעשות הבחנה בין “דרג מדיני” לבין “דרג צבאי”. כל מי שחבר בארגון טרור, וכל מי שביתו משמש ארגון טרור וכל מי שתומך בטרור, הוא טרוריסט שיש לחסל. ואם זה לא מתאים לצדקנים והטהרנים של העולם “הנאור”, שיביטו במראה ויתביישו.

תמונה

 

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון   קרדיט לתמונות:  רשתות חברתיות