בכיר החמאס עארורי: “צאו כולם להלחם – תילחמו בחיילים ובמתנחלים”

אלעארורי אמר כי ארגון הטרור חמאס נמצא בלב המאבק; “כולנו שייכים לארגון אחד, העם הפלסטיני הנאבק. הכיבוש כפה עלינו מלחמה כשגילה את כוונותיו להשתלט על הגדה וירושלים. אנחנו נלחמים היום כנגד הכיבוש וההתחלות, וכל יום שנתעכב במלחמה הזאת מרע את תנאי המאבק. ממשלת האויב נתנה את כל הכלים בידי האדם הקיצוני ביותר, אם לא נאבק בכיבוש עכשיו עמנו יגורש מהגדה. יש לנו הזדמנות לנצח, זה או אנחנו או הם”.

בהמשך הראיון התייחס להר הבית ולתוכנית שמקדם שר האוצר ואמר כי “כל שינוי במצב הקיים באלאקצא וניסיון להשתלט עליו יוביל למלחמה איזורית. תוכנית סמוטריץ’ (התוכנית של שר האוצר להשתלט על שטחי C) לעקירת פלסטינים תוביל למלחמה אזורית”.

כמו כן, נאומו של אלעארורי הפך מ’חלבי’ ל’בשרי’ לקראת הסוף והוא טען כי “העולם יעמוד איתנו כשיראה את המוכנות שלנו להתגונן”.
מיד אחרי, הוא הוסיף “צאו כולם (קריאה לפלסטינים – ובפרט ל’נוער הסורר”) להילחם. תילחמו בחיילים ובמתנחלים.
המתנחלים פחדנים, הם לא חוזרים לשום מקום שבו פגשו אותם בירי”.

אלעארורי ‘עקץ’ ואמר כי “הוא שמע הערה של אחד מראשי הממשלה שאומר שלהרוג אמא מול בתה זה דבר שאי אפשר לסבול ושאל: האם זה תקף גם לנו כפלסטינים? האם אין לנו קדושה או רגשות כשאימא נהרגת יחד עם בתה, ילדה נרצחת מול משפחתה וילדים נהרגים מול אמם. הכיבוש צריך להרגיש את מה שאנחנו מרגישים, כמה פעמים הרגו אימהות לעיני ילדיהן ופוצצו בתים על כל תכולתם”.

אלעארורי לא שכח את חבריו ‘הצהובים’ ואמר כי “הפתח היא תנועה שורשית ונכבדת ולראיה יש צעירים מפתח שנלחמים ואף נמקים בכלא הרשות”.
הוא הוסיף כי “יש חוגים צרים במנגנוני הביטחון שמחויבותם לכיבוש גדולה ממחויבותם לעם ומנסים להתעטף בשם הפתח”.

What Is Hamas? What is Its Role In The 100 Year Conflict Between Israel &  Palestine - YouTube

קרדיט: ערוץ הטלגרם אינטליניוז