זנות בסגנון חדש בדמשק: דלק בתעריף קצת יותר יקר הכולל בילוי עם המתדלקת

האפשרויות העומדות כיום בפני צעירי דמשק הם או להגר או להתגייס לצבא סוריה מה שגרם לנשים סוריות להיכנס למקצועות שהיו שמורים בעבר לגברים עד לאחרונה, כ”נהגי מוניות ומנקים”, מתדלקים בתחנות דלק במשמרת הנמשכת עד אחרי חצות גרמו להלם וחשד בו זמנית.

אתר החדשות   את’ר פרס, שדיבר עם יותר מנערה אחת העוסקת בתחום זה, אומר כי בנות מוכרות “מיכלי בנזין” בעשרת אלפים לירות סוריות יותר מאלה שמוכרים מתדלקים צעירים, וכי אף אחד מהלקוחות לא מאמין שהן עובדות במכירת בנזין, כפי שדווח על ידי כמה עובדים.

עם זאת, האתר עצמו רומז שהעבודה היא זנות בסגנון חדש, כאשר הוא מתאר את הופעתה של בחורה בשם ח’ולה כך: “היא לובשת בגדים שלא מעידים שהיא רק מוכרת בנזין ועם מלא איפור, היא מציגה את הסחורה שלה ללקוחות במחיר של כ-7,000 לירות יותר מהמחיר הרגיל”.

באותו אתר מצוטטת גם בחורה בשם אביר שעובדת אחרי חצות ונתונה לניסיונות הטרדה ופיתוי, “במיוחד שרבים חושבים שאני עובדת בזנות בעיקר ושהבנזין הוא רק תחפושת”.

 

באשר להצדקה שנותן האתר ללבוש החשוד ולאיפור המוגזם של הבנות , שזה לבקשת המעסיקים שלהן, כדי למשוך תשומת לב ולמשוך לקוחות נוספים.

למרות שהאתר לא ציין במפורש את הגורמים העומדים מאחורי העסקתן של בנות אלו, הוא הזכיר כי צורה כזאת של מכירת דלק (בנזין – סולר – גז ביתי) נמצאות בגלוי בחלק מהאזורים בדמשק ובאזורים הכפריים שלה ללא כל פעולה מצד הרשויות האחראיות, מה שאומר שראשי מיליציית אסד וההפיקוד  הבכיר שלה הם אלו שעומדים מאחורי זה.

המשטר הסורי מעלים עין מפעולות בלתי מוסריות אלו ונמנע מלהפסיק אותן בשל הקשר של הבכירים עם שירותי הביטחון ואנשים משפיעים רבים, כפי שטוענים סורים רבים.

"فتيات

קרדיט: אוריינט ניוז