דיוויזיה 4 חוסמת מעבר שיירות הברחה של משמרות המהפכה במזרח סוריה

ביום שבת בבוקר הקימה המיליציה של "חטיבה 47" המזוהה עם משמרות המהפכה האיראנים מחסום חדש, ליד גשר סואייה באזור הכפרי של עיר המחוז -אלבוכמאל, מזרחית לדיר א-זור, כך מדווח כתב רשת החדשות הסורית " נהר מדיה".
הכתב הוסיף כי המכשול החדש נמצא במרחק של עשרות מטרים בלבד ממחסום של דיוויזיה 4 מצבא סוריה, אותו הקימה לפני מספר ימים, על מנת לעקוב אחר פעילות המחסום החדש של דיוויזיה 4. 
הכתב מסר כי דיוויזיה 4 חיזקה את פריסתה באזור על ידי פריסת נקודות צבאיות בנוסף למחסום שלה ,עד לאזור אל-סלבי, בו פרוסות מיליציות איראניות נוספות.
דיביזייה 4 החלה לבצע גביית תמלוגים ממשלוחים של בעלי חיים ודגנים (חיטה ושעורה), תוך מחאה איראנית לנוכחות הדיוויזיה באזור ולפעולות הגבייה שהיא מבצעת, תוך עצירת כניסת משאיות דרך המעבר הצבאי (הלא חוקי )  בין עיראק לסוריה  (המכונה מעבר אלהארי).

הכעס האיראני נובע בעיקר עקב ירידה בסך התמלוגים שהמיליציות האיראניות מצליחות לגבות במחסומי הדרכים במזרח סוריה המהווים אחוז רציני ממימון הפעילות שלהם באזור. 
בכיר באזור , הנקרא "אחמד ​​אל-רפי", פועל  כרגע לפתרון המחלוקת בין שני הצדדים, אך טרם הגיע לתוצאות, עד לרגע פרסום הידיעה.

קרדיט: נהר ניוז