קבוצת הכדורגל "אל הילאל" הסעודית מציעה למסי 1.2 מיליארד יורו לשנתיים

העיתונאי הצרפתי באתר "פוט מרקאטו", "فوت ميركاتو" , סנטי אונה, טוען כי משפחתו של הכוכב הבינלאומי הארגנטינאי, ליונל מסי, כבר הסכימה להצעת הענק שהגישה קבוצת אלהילאל הסעודית, וכרגע רק מחכים לאישור השחקן עצמו להשלמת העסקה.

אונה הוסיף: "משפחתו של ליונל מסי והמקורבים אליו קיבלו את הצעת קבוצת אלהילאל הסעודית, אבל "הפרעוש" עדיין רוצה לחזור לשחק בברצלונה, והוא יחכה להצעה של המועדון הקטאלוני.

העיתונאי הצרפתי המשיך: "הצעת אל-הילאל הסעודית היא 1.2 מיליארד יורו בתמורה לבואו של מסי לשחק בקבוצה שנתיים. שכרו השנתי של הכוכב הארגנטינאי יסתכם ב-600 מיליון יורו, שהם פי 3 ממה שמרוויח כריסטיאנו רונאלדו בקבוצת אלנאסר."

بعد عرض الهلال الفلكي .. مقربون من ميسي يكشفون السبب الحقيقي الذي جعل ميسي  لم يقبل العرض حتى الآن | اخبار مصر الآن

 

חוזהו של מסי בפריס סן ז'רמן מסתיים ב-30 ביוני, ודיווחים אישרו כי השחקן החליט לא לחדש את חוזהו ולעזוב בתום העונה הנוכחית, עם התעניינותם של אל הילאל, ברצלונה ואינטר מיאמי במידה פחותה יותר.

הארגנטינאי נותן עדיפות לקבוצתו לשעבר, ברצלונה, כדי לחדש את הקריירה שלו, אבל חזרתו למועדון הקטאלוני לא תהיה קלה בגלל חוקי המשחק הפיננסי ההוגן שהטילה הליגה הספרדית על ה"בלאוגרנה" והמשבר הפיננסי שעוברת הקבוצה.

המועדון הקטאלוני ממתין לתגובת לה-ליגה לתכניתה לעונה הבאה להציג את הצעתה הרשמית למסי על מנת להחזירו לקבוצה, כאשר דיווחים המתפרסמים מצביעים על נכונותה של אלופת העולם לשנת 2022 לעשות ויתורים כספיים גדולים כדי לממש את חלומו של מסי לחזור.

ראוי לציין שמסי שיחק 16 עונות בברצלונה, בהן שיחק 778 משחקים, כבש 672 שערים ובישל 303 שערים.

הוא עזב את הקבוצה ב-2021 ועבר לשחק בקבוצת פאריס סן ז'רמן בהעברה חופשית.

لن تتخيلو سبب رفض "ميسي" لعرض نادي الهلال ! | اخبار مصر الآن

קרדיט: סוריה טי וי  קרדיט לתמונות: אחבאר אלמצר