ארה"ב תקפה מחסני נשק ומפקדות איראניות במזרח סוריה

מספר חברי מיליציה של משמרות המהפכה האיראניים נהרגו ונפצעו מהתקיפות אוויריות של ארה"ב על כמה מאתריה בנפת דיר א-זור, עם שחר היום, כך דיווחה רשת החדשות הסורית – Nahr Media.

כתב הרשת סיפר כי אחת התקיפות היתה על מחסן תחמושת של משמרות המהפכה האיראניים ליד בניין הפיתוח הכפרי בשכונת חרביש בדיר א-זור, בנוסף למוקד נוסף בסביבת רחוב פורט סעיד במרכז העיר. מיד אחרי התקיפה אמבולנסים נשמעו מגיעים למקום.

הכתב הוסיף כי שני בני אדם נהרגו ואחד נפצע משורות משמרות המהפכה האיראניים בעלי לאום סורי, כתוצאה מתקיפה אווירית על עמדה במדבר העיר אל-מיאדין, מזרחית לדיר א-זור, וכן היו נפגעים בהתקפה אווירית על מפקדה השייכת למיליציית "חאג' איוב" של מיליציית חיזבאללה בעיר.

خاص: طيران مجهول يستهدف مخازن الأسلحة للحرس الثوري الإيراني في محافظة دير  الزور السورية

קרדיט: איראן ואייר

 

הכתב ציין כי הפצצה אווירית היתה על אתרים של מיליציות משמרות המהפכה האיראניות במדבר העיר אל-בוקמאל סמוך לגבול סוריה-עיראק, שהזעיקה את חברי המיליציה האיראנית לצאת לסייר ברחובות העיר, במקביל לטיסת מל"טים לא מזוהים בשמי האזור. 

כתוצאה מהתקיפות הללו פינו משמרות המהפכה האיראניים את רוב האתרים והמפקדות שלה ממזרח לדיר א-זור, החל מהעיר דיר א-זור לעיר אל-בוקמאל, כולל המאחזים הפרוסים במדבר ועל אפיק הנהר.

ראוי להזכיר כי הכוחות האמריקנים נטלו אחריות על תקיפות אלו בהודעה רשמית ואמרו כי מדובר בתגובה להרג קבלן אמריקאי ופציעתו של אחר ופציעת 5 אנשי הכוחות האמריקנים בתקיפת מל"ט ​​איראני על בסיס של הכוחות האמריקאים בעיר שאדאדי באזור הכפרי של מחוז חסכה.

ראוי לציין כי המל"טים האמריקאים שביצעו את התקיפות המשיכו לטוס מעל שמי אזור דיר א-זור במשך יותר משעתיים אחרי התקיפה.

קרדיט: נהר מדיה