גם סעודיה ואיחוד האמירויות שולחות בחשאי תחמושת לאוקראינה

נראה כי אף מדינה בעולם לא רוצה להפסיד את האוצר הבלום המסתתר מאחורי מלחמת רוסיה אוקראינה והעובדה כי שדה הקרב "שואב" כמויות אדירות של נשק ותחמושת המכלים בקצב מטורף עקב הקרבות העזים והמדממים בין 2 הצדדים.

כנודע שאיראן שולחת נערכות נשק ותחמושת לרוסיה ,בהם נעשה שימוש במלחמה, קמה צעקה בעולם , אך עד מהרה התבאא שאיראן גם שולחת כמויות ענק של נשק ותחמושת לאוקראינה.

כל מדינות אירופה שולחות נשק בגלוי לאוקראינה, ומתברר כי סין שולחת כמויות נשק גדולות לרוסיה בחשאי.

או במילים אחרות כולם שולחים ידם ל"כסף שעל הרצפה". 

קרדיט: רשתות חברתיות

 

בדיווח באתר "Intelligence Online" נכתב כי מספר מדינות, שהן חלק מברית עם מדינות מערביות ונאט"ו, שולחות בחשאי תחמושת וסיוע צבאי לאוקראינה.

הדו"ח קבע כי קבוצה גדולה ממדינות אלו, "למרות הנייטרליות הפורמלית שלהן, במיוחד מדינות העוסקות במגזר התעשייה הצבאית במערב, עוזרות בעקיפין למאמץ המלחמתי של אוקראינה, על ידי פתיחת מלאי הנשק שלה בחשאי לטובתה של קייב".

חשיפה עיתונאית טוענת כי צרפת מספקת טילי "קרוטל" ו"מיסטרל" , טילי נ"מ ואוויר, לטווח קצר ובינוני, וטילי נ"ט "מילאנו", לשימוש נגד רוסיה.

השימוש הנרחב של אוקראינה בטילים ובטילים הוא מניע לבעלות בריתה למצוא בדחיפות אספקה ​​צבאית חדשה, במיוחד לאחר הדרישות הגוברת של קייב ליותר תחמושת וכלי נשק שישמשו נגד כוחות רוסים.

الجيش المصرى خير اجناد الارض - معلومة | نظام كروتال التابع لقوات  #الدفاع_الجوى المصرية : هو نظام دفاعى فرنسى قصير المدى مدولب ذاتى الحركة  يستطيع إسقاط الأهداف الجوية من مسافة 11 كيلومتر

קרדיט: רשתות חברתיות

 

על פי מידע שהושג בבירות הרלוונטיות, קבוצה של ממשלות ניטרליות פתחה רשמית את המאגרים הצבאיים שלהן, על מנת לפצות על המחסור שנגרם מהידלדלות מלאי התחמושת המערביים, לאחר יותר משנה של קרבות באוקראינה.

במידע צוין כי "איחוד האמירויות, ערב הסעודית וקטאר סיפקו במסגרת זו מאות מערכות טילים נגד מטוסים "מיסטרל", אשר נמסרו לאוקראינה, הודות למדינות המתווכות שעבדו עם קייב.

מדינות אחרות, המעורבות רשמית בתמיכה באוקראינה, כמו פינלנד, סיפקו לה נשק ופרסמו זאת ברבים. עם זאת, מדינות, כמו מדינות המפרץ, המקיימות יחסים עם מוסקבה, בחרו לשמור על סודיות לגבי אספקת טילי "מיסטרל" לאוקראינה.

בשבוע שעבר הכריז שר החוץ של ארה"ב, אנתוני בלינקן, על חבילת סיוע צבאית חדשה של ארה"ב בשווי 350 מיליון דולר לאוקראינה, בהתבסס על אישור נשיא ארה"ב ג'ו ביידן. (קרדיט: אלמיאדין)

كروتال (صاروخ) - Wikiwand

קרדיט לתמונה: ויקיפדיה