המורדים באזור קונייטרה במוכנות מלאה לקראת מתקפה סורית בגזרה

לפני פחות משבועיים פרסמנו כי חטיבת אלקודס הפלשתינית מתייצבת מצפון לקונייטרה מול גבול הגולן עם ישראל לקראת האופנסיבה הגדולה נגד המורדים באזור.

לפני 3 ימים פרסמנו כי חטיבת חוליית הפיקוד הבכירה של חטיבת אבו פאדל אלעבאס, השיעית-עירקית,שנוסדה על ידי הגנרל קאסם סולימני -מפקד כוח אלקודס במשמרות המהפכה האירנים נצפו בסיור קו מול גבול ישראל וכי על פי דברי גורמים בחטיבה זאת הם נערכים באזור קונייטרה לאופנסיבה רחבת החזית שמתכנן צבא סוריה נגד צבא המורדים.

מיקום 2 החטיבות והסד"כ הסורי שסביבם:

מפה של מתווה קרב משוער:

בהערכתי למתווה הקרב הצפוי כתבתי בין היתר את הדברים הבאים:

אז מה יעשו המורדים ?
אני במקומם יוצא כמה שיותר מוקדם למתקפת פתע על שטחי ההערכות של חטיבת אלקודס ואבו פאדל אלעבאס ומנסה לטעת דמורליזציה בשורותיהם ולעכב מהוצאה לפועל של האופנסיבה .

נראה כי כוחות המורדים לא שוקטים של השמרים ומתכוננים אף הם לקרב חייהם.

רשת החדשות הסורית-אוריינט ניוז,המקורבת לכוחות המורדים ,שדרה כתבה מצולמת אודות הערכות כוחות המורדים באזור קונייטרה מול העיירה אלבעת' (קונייטרה החדשה) שם נערכים המיליציה הפלסטינית והמליציה העירקית-שיעית לקראת מתקפה על אזור בגולן הסורי השכן לגבול ישראל.

לדברי כתב הרשת הזרימו כוחות המורדים בגזרת קונייטרה תגבורות לוחמים לקראת מתקפה  של 2 החטיבות הלוחמות לצד צבא סוריה עליהם.

לדברי מפקד בגזרה-בעקבות תגבור כוחות של החיזבאללה בגזרה , הם נכנסו למוכנות מלאה לקראת מתקפה סורית-שיעית וכי הם כבר תפסו עמדות שולטות בגזרה ולהם לא נותר אלא לבחור בין לחימה או למות כשהיד.

 

 

כתיבת תגובה