בתשובה לאיומים מישראל איראן מכריזה על הגברת כוח הטילים והכטב"מים

אם מישהו בישראל חשב כי סדרת האיומים שנשמעים מישראל, מפי כל בכירי מערכת הביטחון והמערכת הפוליטית, על תקיפת איראן אם תנסה לפרוץ לגרעין ממנו היא מרוחקת מרחק קטן בלבד , יעבור ללא תגובה מצד בכירי מערכת הביטחון האיראנית, טועה. 

האיראנים לעולם יגיבו . אולי לא כדי להראות לישראל שהם לא מפחדים ממנה, אלא להראות לעמם, שרובו מתעב אותם, שהם לא פחות חזקים מישראל וארה"ב, מה שכולם יודעים שזה לא פחות מבלוף גלוי.

ןהתשובות לא מאחרות להגיע. 

מפקד משמרות המהפכה האסלאמית הדגיש את המאמצים לחיזוק מתמשך של כוח הטילים והמל"טים של איראן .

היום, איראן מגבירה ללא הרף את עוצמת המל"טים והטילים ואת הכוח הצבאי שלה, מה שהאויב מחשיב כבלתי מתקבל על הדעת", אמר אתמול (חמישי) האלוף חוסיין סלמי בעת שנשא דברים בטקס בקום.

"בעולם של היום, מדינה צריכה להיות חזקה ואדירה, לחיות בעצמאות ובכבוד או להיכנע, אמר הגנרל, והדגיש שאין דרך ביניים.

אין מקום למדינות חלשות בגיאוגרפיה הפוליטית של העולם, הוא קבע.

עוד אמר המפקד הבכיר, "אנו מוכנים לעימות קשה עם האויב", והוסיף כי יש צורך בכוח גם בהתמודדות עם האויב בשדה המחשבות ובקרב בין בורות למודעות.

גורמים איראנים הדגישו שוב ושוב כי המדינה לא תהסס לחזק את היכולות הצבאיות שלה, כולל כוח הטילים שלה, שנועד כולו להגנה, וכי יכולות ההגנה של איראן לעולם לא יהיו נתונות למשא ומתן.

בפברואר 2018, מנהיג המהפכה האסלאמית, האייתוללה סייד עלי חמינאי, קרא למאמצים לשמור ולהגביר את יכולות ההגנה של איראן, תוך פגיעה באויבים באמצעות תוכנית הטילים של המדינה.

"ללא רגע של היסוס, המדינה חייבת לרכוש את כל מה שצריך להגנה, גם אם כל העולם מתנגד לכך", אמר אז המנהיג.

איראן ממשיכה להגביר את כוח הטילים, הרחפנים

קרדיט: נור ניוז