המפעיל הסלולרי ה-3 בסוריה בבעלות אסמא אסד דוחה את תחילת פעילותו

חברת וואפא טלקום בבעלות אסמה אל-אסד , אשתו של הנשיא אסד , דחתה את השיחה הראשונה למפעיל הסלולרי השלישי מאוקטובר האחרון למועד לא מוגדר, ללא אישור רשמי ממשרד התקשורת של המשטר, או אפילו מהנהלת החברה עצמה, תוך מתן הסבר על הסיבות. שהוביל לכך. .

מקורות טלקום מסרו כי נתח השוק הצפוי של המפעיל השלישי (ופא טלקום) מגיע ל-30% באמצעות תחרות עם שתי חברות הסלולר בסוריה (Sertel ו-MTN), בנוסף לבלעדיות של אספקת שירותי דור 5 לתקופה של שנתיים מיום השיחה הראשונה ובמקרה שהשרות לא יעבוד בצורה מיטבית, שתי החברות יהיו רשאיות להשיק אותה.

התקשורת הסלולרית באזורים הנשלטים על ידי המשטר סובלת מהידרדרות בשירותים, בין אם בתחום הטלקומוניקציה או בתחום האינטרנט, במיוחד בתחום שירות 4G, כפי שמודים בעיתונים ובדיווחים רשמיים.

בעוד שחברות התקשורת מצדיקות את השירות הגרוע בהפנייתו ל"תחנות ממסר רבות שאינן פועלות והפסקות חשמל לאורך זמן".

אסמה אל-אסד תפסה בכוח את חברת "סיריאטל" שהייתה בבעלותו של בן דודו של בעלה, רמי מכלוף, ובין שני הצדדים התעורר סכסוך שנמשך כמה חודשים לפני שמכלוף נכנע ומסר את השליטה על החברה לאסמה אל-אסד.

Appointment Terminated for Syriatel CEO as Securities Commission Stops Trading in Company's Shares - The Syrian Observer

קרדיט: סוריה אובזרבר

ראוי לציין כי משרד התקשורת הסורי הודיע ​​בפברואר האחרון על מתן רישיון למפעילת התקשורת הסלולרית השלישית בסוריה, "ופא טלקום", ובלבד שהשיחה הראשונה באמצעותה תהיה תוך 9 חודשים.

לקוחות שבויים ברשת הסלולרית הסורית:

Syriatel.. an Establishment? Or an Intelligence Branch | المترجمون السوريون الأحرار | Free Syrian Translators

קרדיט: המתרגמים הסורים החופשיים