הצבא המצרי במשימה חדשה במיצרי באב אל-מנדב ומפרץ עדן

הכוחות המזוינים המצריים הודיעו כי כוחות חיל הים שלו ייקחו את הפיקוד על כוח משימה משותף מספר 153, שתפקידו להילחם בהברחות ולהתמודד עם פעילויות בלתי חוקיות, בעיקר פעולות טרור, באזורי ים סוף, באב אל-מנדב ומפרץ עדן. 

הדובר הצבאי המצרי אמר, בעמוד הרשמי שלו ברשתות החברתיות, כי הדבר בא במסגרת מאמצי הכוחות המזוינים ובשיתוף פעולה עם ארצות הברית של אמריקה ומדינות אחים וידידותיות להתמודד עם איומים ואתגרים המכוונים נגד הביטחון והיציבות של האזור.

הצהרת צבא מצרים נאמרה כך: "מצרים לוקחת על עצמה את הפיקוד על הכוח, בהתבסס על תפקידו המרכזי ושיתוף פעולה הדוק עם כוחות הים של המדינות המשתתפות, לקחת על עצמו את האחריות המשותפת שלנו לשיפור הסביבה הביטחונית בכל האזורים ובנתיבי הים, מתן מעבר בטוח לתנועת ספינות בנתיבי ים בינלאומיים, והתמודדות עם כל צורות ודימויים של ארגוני פשע המשפיעים לרעה על הסחר העולמי ועל האינטרסים של מדינות האזור.

בהודעה הוסיפו, "בהקשר זה, הכוחות המזוינים מאשרים שכוח המשימה המשותף (153) הוא אחד המנגנונים המשותפים החשובים ביותר להגברת הביטחון והיציבות האזוריים ולהתמודד עם איומים מכל הסוגים".

כוח המשימה המשותף 153 כולל את ערב הסעודית, מצרים, האמירויות וירדן בהובלת ארצות הברית של אמריקה.

 

הדובר הצבאי אמר, בעמוד הרשמי שלו ברשתות החברתיות, כי הדבר בא במסגרת מאמצי הכוחות המזוינים ובשיתוף פעולה עם ארצות הברית של אמריקה ומדינות אחים וידידותיות להתמודד עם איומים ואתגרים המכוונים לביטחון וליציבות. של האזור.

הצהרת צבא מצרים באה כך: "מצרים לוקחת על עצמה את הפיקוד על הכוח, בהתבסס על תפקידו המרכזי ושיתוף פעולה הדוק עם כוחות הים של המדינות המשתתפות, לקחת על עצמו את האחריות המשותפת שלנו לשיפור הסביבה הביטחונית בכל האזורים ובנתיבי הים, מתן מעבר בטוח לתנועת ספינות בנתיבי ים בינלאומיים, והתמודדות עם כל צורות ודימויים של פשע." ארגון המשפיע לרעה על הסחר העולמי ועל האינטרסים של מדינות שותפות.

בהודעה הוסיפו, "בהקשר זה, הכוחות המזוינים מאשרים שכוח המשימה המשותף (153) הוא אחד המנגנונים המשותפים החשובים ביותר להגברת הביטחון והיציבות האזוריים ולהתמודד עם איומים מכל הסוגים".

כוח המשימה המשותף 153 כולל את ערב הסעודית, מצרים, האמירויות וירדן עם ארצות הברית של אמריקה.

קרדיט: סוכנות ידיעות   קרדיט לתמונה: דובר צבא מצרים