עוד עלייה במפלס האלימות באיראן

המחאה נמשכת, ובהפגנות ממשיכים בריוני המשטר להכות ולירות במפגינים. כמות ההרוגים והפצועים ממשיכה לעלות, ואיתה עולה מפלס הכעס של האיראנים כנגד המשטר וסוכניו הנשלחים לדכא את ההפגנות באלימות הולכת וגוברת.

לאחר יום של הרוגים רבים מקרב המפגינים, רואים עוד עליית מדרגה במפלס הכעס, ועליית מדרגה בתגובות המוחים נגד המשטר.

כבר סיפרתי לכם שהאלימות מצד המפגינים כלפי בריוני המשטר עולה במקביל לאלימות והירי חסר האבחנה שלהם במפגינים, ועכשיו אספר לכם שהיום נוסף לקללות ולאיומים הכתובים ברשתות, התווסף גם סרטון ובו איום מפורש כנגד רוצחי המשטר.

בסרטון רואים את הדובר האלמוני, לבוש ומכוסה מכף רגל ועד ראש, וגם פניו מכוסים וכפפות לידיו, וכדי למנוע כל אפשרות זיהוי שלו ע"י המשטר גם קולו מעוות.

 

הדובר (המהפכן) יושב לפני שולחן שעליו הונחו רובה ציד וכדורים, ועל התרמילים נכתבו שמות של מפגינים שנרצחו בהפגנות, ואומר במסר שמופנה לכוחות שהמשטר שלח לדכא את ההפגנות, שהטרור שהם מפעילים כנגד העם, יענה ע"י הטלת אימה עליהם.

בטקסט שרואים מעל הסרטון כתוב: اين نه یک اعتراضه نه یک اغتشاش = זו לא מחאה ולא מהומה,
ובטקסט שכתוב מתחת לסרטון נאמר: این یک انقلاب است = זו מהפכה.
המילה האדומה שבטקסט שמתחת לסרטון היא: “מהפכה.

 

איני יודע מתי, אם בכלל, ינחה המנהיג העליון את משמרות המהפכה ומשטרת ההפגנות, לנקות את רחובות הערים באיראן ממפגינים, בכל דרך אפשרית, שמשמעות הנחיה כזו היא שנראה את רחובות איראן מדממים יותר ויותר, וסיפרת ההרוגים עלולה להימנות באלפים

בינתיים בתי המשפט באיראן, החלו במשפטים סדרתיים, בהם מובאים בפני שופט, מפגינים שנעצרו וגם איראנים שלא יצאו לרחוב להפגין, אבל העזו לכתוב והעלות לרשת את הדברים "הלא נכונים" המביעים הזדהות עם המחאה ו/או עם המפגינים, ובמשפטי בזק, שבחלקם מתנהל רק דיון בודד, ולעיתים ללא עורך דין שמייצג את המפגין שהועמד לדין, נגזר דינם של הנאשמים למוות.

לצערי, בקרוב יהיה צורך להוסיף לרשימת הקורבנות של המשטר הרצחני של המולות, גם את שמות המוצאים להורג בעקבות גל המחאה הנוכחי, ולפי איך שהדברים נראים, סביר להניח שההוצאות להורג רק יגבירו את הכעס והטינה נגד המשטר, ויובילו להפגנות נוספות במחאה על הוצאתם להורג של מי שבסך הכל רוצים חופש.

תמונה

קרדיט: ערוץ הטלגרם מבט למזרח התיכון