מחקר מראה את צורתם המשוערת של בני אדם בעוד 800 שנה

חוקרים אמריקאים ערכו מחקר על איך יראו בני האדם בעוד 800 שנה, ופרסמו תמונות דמיוניות של איך אנשים ייראו, והם קראו לה "מנדי", תמונה המספקת הצצה דמיונית לצורת האדם בשנת 3000.

התמונות הראו את צורת האדם, אם הוא ימשיך להשתמש בטכנולוגיה בצורה לא נכונה, כמו הסתכלות ארוכה בטלפון הנייד, או עבודה מהבית במחשב בצורה לא נכונה או אז תהיה לו גיבנת, צוואר רחב, יד נוקשה עם ציפורניים ארוכות, גולגולת עבה ומוח קטן. זה נובע מהתמכרות לטלפונים חכמים שהפכו לשליטים בחיי אדם.

הדיילי מייל הבריטי אמר ששנים של התבוננות בסמארטפונים, או במסכי מחשב יובילו להופעת עקמומיות, והידיים יהפכו להיות כמו טפרים לאחר שהחזיקו כל הזמן סמארטפונים.

ד"ר ניקולה דג'ורג'ביץ', מחבר שותף למחקר, הסביר שהדרך בה בני אדם מחזיקים טלפונים יכולה לגרום למתח בנקודות מגע מסוימות, ולגרום להיווצרות מה שמכונה  תסמונת התעלה הקרפלית.

שעות של הסתכלות בטלפונים לא רק יביאו לגב מעוקל, אלא גם לצוואר עבה יותר.

דניאל ריו, מבית החולים New York-Presbyterian Orch Spine, גילה שבני אדם שעובדים מול מחשב, או מסתכלים בטלפון, מכווצים את השרירים בחלק האחורי של הצוואר כדי להרים את הראש, והוסיף שככל שאדם נראה יותר. למטה, כך קשה יותר לשרירים לעבוד. כדי לשמור על ראש מורם.

دراسة تظهر شكل الإنسان بعد 800 عام

קרדיט: לבנט ניוז