מל"טים תקפו מכונית של משמרות המהפכה האירנים שנכנסה מעיראק לשטח סוריה

מל"טים, שלפי הערכה, שייכים לקואליציה המערבית הבינלאומית בהובלת ארה"ב הפועלת בשטח סוריה נגד כוחות דאעש, תקפו מכונית השייכת למשמרות המהפכה האיראניים לאחר שנכנסה מעיראק לכיוון סוריה דרך האזור הכפרי של אל-בוכמאל שבקרבת הגבול הסורי-עיראקי.

כתב רשת החדשות הסורית – " עין אל-פרת" דיווח כי המכונית שהותקפה היתה שייכת למיליצית "פאתימיון" האפגאנית, הכפופה למשמרות המהפכה האיראנים ,  בעוד הפיגוע בוצע באזור אל-סלבי – الصلبي בפאתי העיירה אל-הארי במדבר אל-בוקמאל , מה שמצביע על כך שהוא היה בדרכו לבסיס הצבאי האיראני הגדול ביותר בסוריה –  "אימאם עלי" בקרבת העיר אל-בוכמאל.

יש לציין כי ליד העיירה אלהרי ישנו מעבר גבול לא חוקי בין סוריה לעיראק הנמצא תחת פיקוח איראני , משם עובר נשק מאיראן ועיראק לסוריה ולחיזבאללה וכמו כן עוברים שם משלוחי סמים ענקיים מסוריה ולבנון בדרכם לכל רחבי המפרץ.

כתב הרשת ציין כי רכבי משמרות המהפכה הגיעו למקום בו הותקפה המכונית, תוך העלאת הכוננות בקרב כוחות משמרות המהפכה באזור אל-בוקמאל.

טרם התקבלו פרטים נוספים על תוצאות ההפצצה.

ראוי לציין שהקואליציה הבינלאומית וחיל האוויר הישראלי תוקפים שוב ושוב את המיליציות האיראניות באזור אלבוכמאל והאזורים הכפריים שלה. 

קרדיט: רשת עין אלפרת