אבדות בקרב הלוחמים הסורים בשורות הרוסים באוקראינה

מקורות בתקשורת חשפו כי הכוחות האוקראינים היכו מכה כואבת את שכירי החרב של אסד, שגויסו על ידי רוסיה כדי להשתתף עמה בפלישה לאוקראינה.

מקורות מהימנים בדיוויזיה 25 כוחות מיוחדים, בפיקודו של תת-אלוף סוהיל אל-חסן, המכונה "הנמר", ציינו כי חמישה מחייליה נהרגו ביום ראשון, 2 באוקטובר, במהלך פעולות צבאיות בחזית חרסון.

המקורות ציינו כי הכוחות האוקראינים פתחו במתקפת נגד בצפון מזרח מחוז חרסון, והשתלטו על אזורים חדשים בגדה הימנית של נהר הדנב, מה שהוביל להרג ולפציעתם של מספר חברי הכוחות הרוסיים ושכירי חרב שתומכים בהם.

על פי המקורות, דיוויזיה 25  מגייס 5 הסורית ,הנתמכת על ידי רוסיה, משתתפת בקרבות דונייצק, והיא פרוסה גם בחזית הדרומית בחרסון לצד הכוחות הרוסיים.

ב-21 בספטמבר, מקורות בתקשורת ציינו כי מאות מלוחמי דיוויזיה 25, ששהו באוקראינה במשך חודשים, כבר החלו לעסוק בלחימה בשורות הרוסים הנלחמים על אדמת אוקראינה.

מאז תחילתה של הפלישה הרוסית לאוקראינה בפברואר האחרון, גייסה רוסיה שכירי חרב סורים מכוחות אסד להילחם איתה שם.הם הועברו משדה התעופה חמיימים שבאזור הכפרי של לטקיה , שבצפון מערב סוריה, לשטח רוסיה, ומשם חולקו בין החזיתות באוקראינה, במיוחד החלק המזרחי שלה.

المدن - 500مقاتل سوري يشاركون روسيا في معركة دونباس

קרדיט: זייתון קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות