המטרה איראן: פגישת מודיעין בדרג גבוה עם הרמס"ד, ה-CIA והביטחון הלאומי

ראש שירות הביון הישראלי – המוסד הציג חומרי מודיעין רגישים בסבב פגישות מדיניות ביטחוניות על תכנית הגרעין האיראנית בארה"ב.
במהלך הפגישות פגש ראש המוסד בכירים רבים בארה"ב וביניהם: ראש סוכנות הביון המרכזית, ראש ה-FBI, היועץ לביטחון לאומי, שר ההגנה, יו"ר המטות המשולבים ובכירים נוספים.

בפגישות עם בכירי ממשל במחלקת המדינה שמע מעמיתיו כי ארצות הברית תמשיך להיות מחויבת לביטחון מדינת ישראל.
לפי אתר "I24news" הישראלי, דוד ברנע הדגיש כי ישראל "לא תוכל לעמוד בחיבוק ידיים, בזמן שאיראן ממשיכה לרמות את העולם", כלשונו.
האמריקנים הדגישו במהלך הפגישות כי לא יאפשרו לאיראן לרכוש נשק גרעיני, וכי ימשיכו לפעול באופן מלא, וכן ישתפו פעולה עם ישראל גם בנושאים אזוריים במזרח התיכון הקשורים לביטחונה.

אתר החדשות הערבי https://sitelatest.com/ טוען  כי באשר לתיחום הגבולות הימיים בין לבנון לישראל, הנתונים אינם מעודדים עד כה , נכנסנו לשבוע השני של ספטמבר, וישראל עדיין מתמהמהת. חרב המלחמה ואולטימטום מוגבל זמן שהטילה ההתנגדות על צווארה של ישראל אוזל, ומה ששמענו הוא שחיזבאללה שם את כל כוחו ומתמקד בנושא זה, וכעת הוא ערוך במלואו ליישום ואכיפת המשואה .

לסיכום, טוען האתר , הדשדוש במשא ומתן הגרעיני, המשא ומתן המקרטע על תיחום הגבולות הימיים בין לבנון לישראל, ההסלמה הישראלית על ידי פגיעה בשדות תעופה בסוריה, שבריריות שביתת הנשק בתימן והתקפות חוזרות ונשנות על הכוחות האמריקאים במזרח סוריה כולן עובדות שמעלות את רמת האפשרות למלחמה בכל האזור, וזה עניין של ימים ולא של שבועות עד שיוכרע העניין , עד תום חודש ספטמבר הקרוב למעשה, אלא אם כן תהיה פריצת דרך והתיווך יצליח במסלולים האלה.
"אנו שואפים להשיג את זכויות לבנון ולעצור את היוהרה והתוקפנות הישראלית על אדמתנו ומנסים לגנוב את העושר של מדינותינו ולהגן על עמנו ועל כבודנו. אנחנו לא חוששים מהסלמה . אם אתה חי, תחיה חופשי. עדיף מלמות כמו עצים עומדים .

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב ורשתות חברתיות