עיתונאית סורית מקורבת לשלטון מאחלת שבסיס חמיימים ייהרס בטיל ישראלי

עיתונאית סורית המקורבת למשטר אסד תקפה את הכוחות הרוסיים בסוריה, תוך שהיא מאחלת שבסיס האוויר הרוסי "חמיימים", שבאזור הכפרי של לטקיה, יושמד וכינתה את החיילים הרוסים שם "כלבים".

עיתונאית בתקשורת הסורית, פטימה סלמאן, ילידת קרדחא, עיר מוצאת של משפחת אסד , כתבה בעמוד הפייסבוק שלה כי התקיפות הישראליות על אתרי המשטר מתחילת השנה הרגו 31 חיילים סורים, רובם מזרוע ההגנה האווירית של הצבא.

היא הוסיפה: "בעזרת השם, בתקיפה הבאה הטיל הישראלי ינחת באמצע בסיס חמיימים, ולא יישאר כל כלב בלונדיני (בחיים)…", תוך שהיא מתייחסת לחיילי הצבא הרוסי, ובכך הביעה את רצונה כי התקיפה האווירית הבאה של ישראל תהיה על מרכז בסיס חמיימים.

התקשורת הסורית המקורבת לנשיא אסד, מתחה ביקורת כבר מספר פעמים בעבר, על השתיקה הרוסית נוכח התקיפות הישראליות על החוף הסורי, ועל שתיקתה  וכי היא לא נוקפת אצבע להפסיק זאת ,בעוד שלרוסיה יש את הבסיס האווירי הגדול ביותר באזור.

ראוי לציין כי ישראל הפציצה ביום שני ,שעבר, בלילה את עמדות כוחות המשטר והמיליציות האיראניות, באזור אל-קוטיפה שבאזור הכפרי של דמשק, וכן בוצעו תקיפות על בסיס ההגנה האווירית באזור הכפרי של טרטוס, מה שגרם למספר הרוגים ופצועים.

قاعدة حميميم في سوريا.. "العربي" يكشف خفايا الأدوار السرية لروسيا في  المنطقة | التلفزيون العربي

קרדיט: קסיון ניוז ועינב באלאדי