מזיכרונותיו של קושנר: ראש הסגל של טראמפ דחף את איוונקה ו….התנצל

ג'ארד קושנר, חתנו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ, כתב בזיכרונותיו שיתפרסמו בחודש הבא כי ראש הסגל לשעבר של טראמפ, ג'ון קלי, דחף את אשתו, איוונקה, מדרכו לאחר שיצא מפגישה בבית הלבן ואחר כך הוא התנצל , אבל קלי הכחיש את האירוע הזה.

התזכירים, שתמציתם הושגו על ידי הוושינגטון פוסט , אמרו שקלי נחשב בבית הלבן כ"בריון" והוא דחף את איוונקה מדרכו לאחר שהשתתף בפגישה "לוהטת" בחדר הסגלגל.

באותו זמן, לפי היומן, קלי בדיוק יצאה מהפגישה, ואיוונקה הלכה במסדרון המרכזי באגף המערבי, לא מודעת לכעס שלו, ואמרה: "שלום, צ'יף!" הוא דחף אותה מהדרך, "והיא לא נפגעה, והיא לא הקדישה תשומת לב רבה לאירוע, אבל הכעס שלו הראה את אישיותו האמתית".

כשעה לאחר מכן, קלי הלך למשרדה של איוונקה בקומה השנייה באגף המערבי כדי לההתנצל… והיא נעתרה".

באימייל לעיתון בתגובה לאירוע הזה, קלי אמר שהוא "לא זוכר שום דבר מהתיאור הזה", והוסיף: "זה בלתי נתפס שאי פעם אדחף אישה. בלתי נתפס. אני לא עושה דבר כזה. כמו כן, אני לא זוכר כל התנצלות שלי ".

אבל קושנר כתב שג'ולי רדפורד, ראשת הסגל של איוונקה באותה תקופה, הייתה איתה בפגישה ושמעה את ההתנצלות. דובר של איוונקה אישר את החשיפה של קושנר.

דיווח קודם קבע כי קושנר גם כתב בזיכרונותיו כי חלה בסרטן בלוטת התריס ב-2019.

קושנר היה יועץ לטראמפ ואחד ממנהלי המשא ומתן העיקריים בשיחות הנורמליזציה בתיווך ארה"ב בין ישראל למספר מדינות ערביות בשנת 2020. כעת הוא מנהל חברת השקעות לאחר שהתרחק מהפוליטיקה.

קרדיט: אלחורה   קרדיט לתמונה: אלמרצד