5 הרגלים יומיומיים שיוסיפו שנים לחייכם

אימוץ הרגלים בריאותיים יכולים להוסיף שנים לחייך, ישנם כמה הרגלים יומיומיים פשוטים שיכולים לעשות הבדל גדול לבריאות, ומומחי בריאות שיתפו את העצות שלהם לחיים ארוכים יותר, על פי אתר " eatthis " .

1 – השתמש בחוט דנטלי מדי יום

שימוש בחוט דנטלי חשוב להפחתת הדלקת. חיידקי הפה הניזונים מחלקיקי מזון תקועים בין השיניים יכולים לעבור לזרם הדם שלך, שם הם יכולים לגרום לדלקת ולפגוע בדופן העורקים שלך – מה שהופך אותך לפגיע להצטברות פלאק, מה שמוביל לטרשת עורקים, היצרות של העורקים, התקף לב ,שבץ ודמנציה  "

2- החליפו את הלחם הלבן בחיטה מלאה

פחמימות פשוטות (נמצאות בלחם לבן ובפסטה) מעלות במהירות את רמת הסוכר בדם ומעוררות תגובות דלקתיות. דגנים וסיבים מלאים הם צורות של פחמימות המפחיתות דלקת וטובות לבריאות המוח והלב (כגון: שעועית, שיבולת שועל, פירות וירקות ).

3 – צמצם את השימוש בטכנולוגיה

מחקרים הראו כעת שמתח, בידוד, פסימיות ושימוש מופרז בטכנולוגיה קשורים במישרין ובעקיפין למגוון סיכונים בריאותיים המשפיעים על הלב והמוח. לדוגמה, מחקרים עדכניים הראו שאופטימיסטים עשויים לחיות זמן רב יותר וכי בידוד, מתח התמכרות לטכנולוגיה יכולה להגביר את הסיכון להתקפים, מחלות לב וכלי דם ושבץ מוחי. שמירה על אורח חיים פעיל וחיי חברה סבירים יכולים להוסיף מספר שנים לאיכות החיים של הפרט.

4 – להגן על העור

אחד מביטויי ההזדקנות הבודדים שניתן לראות בעין בלתי מזוינת נצפה בעור. העור הוא האיבר הגדול ביותר שצריך לשמור על צבע, מרקם, לחות ותזונה נכונה. העור גם פגיע לחשיפה לרעלים כמו מזהמים, קרני UV ומזג אוויר סגרירי, לכן ניקוי, הגנה על העור ותזונה הם המפתח למראה רענן שיגרום לך לא להראות יותר מכפי גילך

5- דיאטה

מזון הוא תרופה, יש לצרוך אותו בכמות הנכונה, ובזמן הנכון. עלינו לעקוב בקפידה אחר התזונה שלנו ולצרוך יותר פירות, ירקות ושומנים בלתי רוויים כדי להבטיח שלא נעלה במשקל או נעלה את הסיכון לפתח לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה, שזה חלק מהזדקנות.

תזונה לא בריאה מעלה את הסיכון לפתח מחלות לב וכלי דם במוח (כגון התקף לב ושבץ מוחי) או הגדלת הסבירות לפתח מחלות אלו בשלב מוקדם בחיים. להרגלי התזונה יש השפעה עמוקה הן על האיכות והן על אורך החיים על ידי סיוע בניהול משקל והפחתת הסיכון למחלות כרוניות.