עיתון איראני במסע הפחדה: ההפתעות שחיזבאללה מכין לישראל

עיתון איראני המזוהה עם המשטר בטהראן מדווח כי ישראל מתכוונת להתעלם מהמשא ומתן על גבולה הימי של לבנון ובימים האחרונים מבצעת פעולות הכנה לשאיבת הגז בשטח המחלוקת . כמו כן הוא טוען כי "המתווך הציוני הוכשטיין גם לא מתכוון להגיע שנית ללבנון , לכל היותר ישלח את תשובתו הידועה מראש לשגרירת ארה"ב דורותי שיי".

העיתון גם לא מוותר על ניסיון הפחדה מול ישראל וטוען כי:

*- "חיזבאללה נערך למלחמה הרסנית, וכי המלחמה בת 33 הימים שהיתה לא תהיה דומה למלחמה הקרובה נגד המשטר הציוני".

*- "הפתעות חשובות מוכנות לציונים".

*- "צבא המשטר הציוני מודאג מעימות נוסף עם חיזבאללה בלבנון ויש לו חשש כבד הפעם" .

*- "חל שינוי מהותי בדיוק הטילים של ההתנגדות , כל שטח ישראל הפך ליעד קריטי העומד בטווח טילי ההתנגדות ולכן המשטר הציוני הפעם לא יהיה הצד היחיד שיהרוס את התשתיות אלא יתמודד עם פעולות תגמול קטלניות שלא הכיר בעבר , מלחמה זו תגרור הפעם משוואות הרתעה שיגרמו לציונים לחשוב כמה פעמים לפני שהם מעלים את המטוסים שלהם לתקיפות בלבנון ובסוריה כאלה שימנעו מתל אביב לבצע הרס נרחב" .

*- "העימות הימי צפוי להיות רחב יותר מבחינת טווח הטילים והכוונה טילים שיכוונו לספינות ציוניות , לחיזבאללה יש טקטיקות ימיות עם כלים נוספים שעשויים להפתיע לא רק את הציונים" .

*- "אין ספק שלמשטר הציוני לא יהיה הפעם נוח מעל שמי לבנון בהשוואה לפני 13 שנה , ההתנגדות תשתמש לראשונה בהגנה אווירית מתקדמת , מה שיקשה על תנועת המסוקים והמל"טים הישראלים וטייסים ישראלים יצטרכו לטוס ולתמרן בגובה רב, כל אלו מפחיתים את יעילות תפקידם ומגבילים את העליונות האווירית באופן משמעותי".

Israel Hezbollah Conflict explained in Hindi | 2006 Israel Lebanon War |  Syrian Civil War - YouTube

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב     קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות