שחקנית פורנו לבנונית מביכה את שליט האמירויות ושגרירה בתל אביב

כוכבת הפורנו לשעבר , מאיה ח'ליפה , ממוצא לבנוני , העמידה את יורש העצר של אבו דאבי , מוחמד בן זאיד , ואת שגריר איחוד האמירויות בישראל במצב מביך לאחר שהמשיכה בתמיכתה בעניין הפלסטיני.

מאיה ח'ליפה לעגה למדינת ישראל ופרסמה תמונות שלה בטוויטר כשהיא שותה כוס יין, והגיבה: "היין שלי ישן יותר ממדינת האפרטהייד".

מאיה חליפה גם פרסמה סרטון שלה רוקדת לצלילי מוזיקה. "נהנים ממה שאפשר לסווג כמוזיקה מהתקופה הנאצית על פי ההיגיון שלהם לגבי דברים שהופקו בצרפת ב-1940", היא צייצה.

עמדתה של מאיה ח'ליפה הכעיסה את הישראלים, והם ניסו להאשים אותה באנטישמיות.

אבי מאייר הגיב: " למאיה ח'ליפה יש 3.7 מיליון עוקבים. הנה היא לועגת לגילה של ישראל בכך שהיא מציעה שמפניה המיוצרת בצרפת הכבושה בידי הנאצים".

מאיה ח'ליפה הודיעה על תמיכתה בעניין הפלסטיני במהלך תקרית אש שהתרחשה בחודש שעבר בין ישראל לאירגוני המחבלים ברצועת עזה.

פעילים השוו את עמדתה של מאיה ח'ליפה לעמדתו של יורש העצר של אבו דאבי , מוחמד בן זאיד , התומך באופן עיקבי לאחר הנורמליזציה במדיניות הישראלית, או לעמדתו של שגריר האמירויות , מוחמד אל חאג'ה, בתל אביב.

שגריר איחוד האמירויות ביקר את ראש מועצת החכמים בירושלים, שלום כהן, וסיפר לו על "הכבוד שהם רוחשים לו באמירויות ", והזמין אותו לבקר באופן רשמי באיחוד האמירויות על מנת להשתתף בכנס פתיחת מרכז גדול, ההולך ונבנה שם לכל הדתות, כנציג של העם היהודי.

במהלך הפגישה נתן הרב כהן לשגריר האמירויות "ברכת הבית בצירוף ברכת כוהנים בחתימת ראש המועצה", כך נכתב באתר "קיבא".

זה הכעיס פעילים פלסטינים וערבים בטוויטר, ואחד מהם כתב, " מאיה ח'ליפה הרבה יותר טובה ממשפחת זאיד ".

מגישה לבנונית בערוץ אל-ג'זירה כתבה בתגובה, "קמפיין המתקפה שמאיה ח'ליפה נתונה לו מצד הלובי הציוני, מזה ימים, מעיד על מידת ההשפעה של דבריה על קהל שאינו רוצה לסטות מהסיפור שלהם, ותמיכתה האיתנה בעמדה התומכת בפלסטין, בתבונה ובמיומנות, ראויה לשבח".

نيوز 24

קרדיט: http://www.egnews24.com/