האיסלאם היא הדת הצומחת ביותר בארצות הברית ותכפיל עצמה עד שנת 2050

מוסלמים אמריקאים, כמו כל האמריקאים, מייצגים תרבויות ומסורות מגוונות מכל רחבי העולם. הרמדאן מציג את המגוון הזה במובנים רבים, כולל אוכל מוכן לסוחור (ארוחה עם נץ החמה) הבוקר וארוחה בשקיעה לשבירת הצום.

מתוך סך מוערך של 3.45 מיליון מוסלמים אמריקאים מכל הגילאים שחיו בארצות הברית בשנת 2017, 58 אחוז נולדו במדינה אחרת, על פי מרכז המחקר Pew.

כיום, המוסלמים השחורים מהווים 20 אחוז מהמוסלמים בארצות הברית . כמעט 70 אחוז מהמוסלמים השחורים נולדו בארצות הברית ו-49 אחוז נחשבים מתאסלמים.

כדי לחגוג את תחילת הרמדאן השנה, מאות מוסלמים התאספו בטיימס סקוור ב-2 באפריל בניו יורק כדי לשבור את הצום ולהתפלל ביחד. המארגנים חילקו 1,500 ארוחות והבליטו מסרים של שלום, אהבה ואחדות בראיונות לתקשורת. "אנחנו כאן כדי להסביר את הדת שלנו לכל אלה שלא יודעים מה זה האיסלאם", אמר אחד מהם לחדשות CBS. האיסלאם היא דת של שלום".

צפו.. באווירת הרמדאן בארצות הברית של אמריקה

האיסלאם היא הדת הצומחת ביותר בארצות הברית . עד 2050, האוכלוסייה המוסלמית בארצות הברית צפויה להכפיל את עצמה יותר מ-3.5 מיליון כיום ל-8.1 מיליון. עלייה זו תהפוך את המוסלמים לקבוצה הדתית השנייה בגודלה בארצות הברית . מוסלמים לטינו הם הקהילה הצומחת ביותר בארצות הברית .

קרדיט: אלדראר א-שאמיה