ה"דיילי מייל" האנגלי: דמנציה או סרטן או פרקינסון- מה מסתיר פוטין?

העיתון הבריטי "דיילי מייל" חשף כי ייתכן ונשיא רוסיה ולדימיר פוטין חולה באחת מ-3 המחלות שהקרמלין מסתיר, וציין כי ייתכן שזו הסיבה להתנהגותו ה"חריגה" בחודשים האחרונים, במיוחד כשקיבל את ההחלטה לפלוש לאוקראינה.

הטיפול שינה את האיזון הנפשי שלו

בדיווח , העיתון טוען כי פוטין "סובל" ממצבי רוח קשים שגרם לו להפרעה מוחית, הנגרמת על ידי דמנציה או מחלת פרקינסון, או על ידי קבלת תרופות סטרואידיות המשמשות לטיפול בסרטן.

העיתון ציטט מקורות הקשורים ל-"Five Eyes Intelligence Alliance", הכוללת את אוסטרליה, קנדה, ניו זילנד, בריטניה וארצות הברית, כי יש "הסבר פיזיולוגי להחלטת הנשיא הרוסי  לפלוש לאוקראינה".

המקורות, שמצטטים מקורות המקורבים לקרמלין, ציינו כי ולדימיר פוטין עשוי להיות חולה בסרטן, או במחלת פרקינסון או בדמנציה, והסבירו כי הטיפול הרפואי שהוא מקבל שינה את האיזון הנפשי שלו.

המקורות גם הזכירו כי מרגלים מערביים מאמינים כי התנהגותו של פוטין "הולכת ונעשית חריגה יותר ויותר", המראה הנפוח והריחוק החברתי "המגוחך" במהלך מפגש עם אורחים בקרמלין (לאחרונה נשיאי איראן וצרפת) הם תוצאה של הטיפול הרפואי שלו.

התנהגות לא מובנת

העיתון ציין כי פוטין הופיע שוב ושוב בפומבי כשהוא "חיוור ונפוח", וציין כי פניו וצווארו התנפחו באופן ניכר לאחרונה.

על פי הדיווח של העיתון, ייתכן ש"ההחלטות האימפולסיביות" האחרונות של פוטין נגרמו על ידי קבלת תרופות סטרואידיות שגורמות לשינויי מצב רוח והתנהגות בלתי מוסברים.

העיתון גם ציטט מקור ביטחוני שאמר כי "כישלון ההיגיון של פוטין" התדרדר ל"לולאת משוב שלילי", שבה "פשוט לא הודיעו לנשיא רוסיה" על הסיבות לכישלון הפלישה לאוקראינה.

פוטין מוטרד

העיתון הבריטי "טיימס" דיווח לאחרונה כי פוטין כועס על המודיעין השגוי שקיבל במהלך הפלישה לאוקראינה.

מה שאפשר לקרוא בבירור משפת הגוף של פוטין, הדרך שבה הוא התבטא והטרמינולוגיה שבה הוא משתמש, אומר פיליפ אינגרם, מומחה אבטחה וקצין מודיעין בריטי לשעבר, שהוא מאשים אותם בעצה שהובילה להחלטה הגרועה לפלוש לאוקראינה.

الرئيس الروسي فلاديمير بوتين watanserb.com

 

קרדיט : אוריינט ניוז – וטן