מסתורין סביב חיסולו של מפקד בכיר בחיזבאללה הלבנוני באזור ריף דמשק

באזור מערב קלמון , באזור הכפרי של דמשק , השתררה מתיחות ביטחונית , לאחר שגופתו של מפקד בכיר במיליציית חיזבאללה הלבנונית נמצאה כשידיה אזוקים, במהלך השעות האחרונות.

לפי אתר "SY24", חברי המיליציה הלבנונית מצאו את גופתו של מפקד בכיר בחיזבאללה, אבו טלאל, בפאתי העיירה דיר עטיה – دير عطية, בתוך שדות חקלאיים, כשהיא נושאת סימני עינויים וחנק באזור הצוואר.

המקורות ציינו כי לחיזבאללה אבד הקשר עם אבו טלאל, בעת שהיה בדרכו לאחד האתרים הצבאיים של הארגון  ליד העיירה קארה – “قارة”, באזור הכפרי של דמשק , לאחר שנסע ברכבו הצבאי, כשהוא חמוש בנשקו האישי ומכשער קשר איתו.

המקורות הוסיפו כי חיזבאללה מיהר להעביר את הגופה לבית חולים באזור, סגר את הכבישים המובילים לזירת הפשע וערך חיפוש במקום, אך לא מצא ראיות המצביעות על אלו שמאחורי החיסול.

לפני שלושה חודשים אבד למיליציית חיזבאללה הלבנונית הקשר עם קבוצה אחרת של לוחמיה, כולל המפקד שלה , באזור אסאל אלורד – عسال الورد, באזור הכפרי של דמשק , כשהיו בדרכם לעיירה "אלמחבה" – “المحبة”.

חיזבאללה תפס שטחים נרחבים באזור מערב קלמון , באזור הכפרי של דמשק , כבר כמעט שמונה שנים, והשתמש בהשפעתו שם כדי להבריח סחורות וסמים.

מתיחות ביטחונית באזורי דמשק לאחר מציאת גופתו של מנהיג מיליציית חיזבאללה הלבנונית

קרדיט לתמונה: eldorar.com