מקורות לבנונים: הקומנדו הישראלי פעל לאחרונה בשטח המדינה

מקורות לבנונים טענו היום כי הקומנדו הישראלי פעל לאחרונה בשטח מדינתם.

גורם ביטחוני עלום פרסם בימים האחרונים כי אחת או יותר מיחידות הקומנדו הישראליות פעלו בחודש האחרון בשטח לבנון, כך לפי מידע שקיבל משירותי הביטחון הלבנונים.

ע"פ הגורם, היחידה/ות פשטו דרך הים וביצעו שתי פעולות שונות באזורים שבשליטת חיזבאללה. הפעולה הראשונה בוצעה במבנה של הארגון באיזור ח'יה א-סאחליה, משם השיגו הכוחות מפות צבאיות, ובהם נקודות של מחסני נשק, וכן תכניות סודיות למלחמה עתידית עם ישראל. עוד פורסם כי הפעולה השנייה בוצעה באזור בא'ר חסן, הסמוכה לביירות, ומקום מושבה של השגרירות האיראנית במדינה.

לפי מידע שהגיע למנגנוני הביטחון, אנשי החיזבאללה האמונים על משמר השגרירות, מצאו לאחר אותה פעולה (לכאורה), מספר סימנים המעידים על פשיטה ישראלית על המבנה, כאשר הגדול שבהם הוא מציאת קופסאות שימורים בשפה העברית. אותם גורמים העריכו כי הדבר הושתל בכוונה על מנת להתריע על מעשי ארגון הטרור.

מאז דבריו האחרונים של הרמטכ"ל אביב כוכבי במסגרת ציון 25 שנה לאסון המסוקים, לפיהם צה"ל ביצע בחודש האחרון פשיטה במדינה סמוכה, החלו להתפרסם דיווחים הן בסוריה והן בלבנון על פעולות שישראל ביצעה בעת האחרונה. יכול להיות שהדברים נכונים ויתכן גם שאינם (!)

צה"ל חשף: חיזבאללה הקים מפעל לייצור טילים מדויקים בלבנון

קרדיט: ערוץ הטלגרם אינטליניוז &  ערוץ הטלגרם המוח'אבראת