מתחת לאף-מבט אל המבצע הישראלי בלב הרפובליקה האיסלאמית

חשיפת תרמית הגרעין האיראנית מסרבת לגווע מהכותרות הבינלאומית ,לפחות עד ה 12/5 בו יכריז נשיא ארה"ב – דולאנד טראמפ את החלטתו לכאן או לכאן ובכך יוכל העולם לדעת אם חשיפת התרמית ע״י ראש ממשלת ישראל היתה אליבי או תזכורת מרעננת למה שכולם ידעו והעלימו עין.

החלטת הנשיא היא כזאת שיכולה לקחת את המזה״ת לעידן חדש שבו ארה״ב וישראל לצד מדינות נוספות יקבעו את הטון הכלכלי הבינלאומי אל מול איראן ,בניסיון להוריד אותם עד כמה שאפשר מתכנית הגרעין כשכל האופציות על השולחן,במיוחד כשהמצב הכלכלי באיראן גרוע מאוד ונותן את אותותיו.

״בְּאֵין תַּחְבֻּלוֹת יִפָּל עָם, וּתְשׁוּעָה בְּרֹב יוֹעֵץ”

המוטו של המוסד הישראלי מחובר בשורשו ליהדות כשהפסוק משקף את המגרעת של עם ללא תחבולות שיכול ליפול לצד תשועה(ישועה) שמגיעה ברוב יועץ.

המוסד הישראלי מאז ומתמיד הראה נחישות בלתי מתפשרת אל מול אויביי ישראל מימי הקמתו ועד הנה.

הזרוע הארוכה של ישראל ,זאת שעל הקרקע, השיגה את הגרועים שבאויבי ישראל החל ממשתפי פעולה עם הנאצים דרך מחבלים זוטרים וארכי טרוריסטים לצד פעולות חשאיות בעומק שטח האויב כאלו שהביאו את ישראל להישגים עולמיים ,פעולות שמפתחות את הדמיון ומעלות את כוח ההרתעה הישראלי לשחקים כמו זאת האחרונה שנחשפנו אליה, אנו והעולם,שלשום.

 ״מתחת לאף״

בהיבט הבינלאומי ישראל הביאה את איראן להשפלה בינלאומית ,איראן זאת שמתרברבת חדשות לבקרים על יכולותיה הצבאיות לצד פיתוחים טכנולוגיים מקומיים מהשורה הראשונה, איראן זאת שמתהדרת במשמרות המהפכה ,אלו שעושים באירן שמות ורומסים את חירות האדם ברגל גסה תוך כדי מעקבים וחדירה לפרטיות האזרחים.איראן מוצאת את עצמה מושפלת קבל עם ועדה,כשמתחם מסווג ומוסתר היטב בערמומיות גדולה נפרץ ונבזז בידי סוכנים כאלו ואחרים הקשורים ,לא פחות ,לישראל,האויב המושבע של איראן ,זאת שהיא מכריזה על השמדתו חדשים לבקרים.

המתחם

סקירה קטנה על מתחם הארכיב הגרעיני של איראן ,זה שנפרץ ונלקח ע״י סוכני המוסד , משקפת את הערמומיות האיראנית במיטבה.

המיקום : איראן-טהרן – מחוז/אזה״ת shurabad דרומית מערבית לטהרן .
המרחק: כ- 1500 ק״מ מישראל.

הסביבה: המתחם נמצא בלב אזור תעשייה שמכיל בין היתר מפעלי ברזל, מפעלי אבן ושיש,
מסעדות בשריות, חנויות של צעצועים ,חנויות של מוצרי תינוקות ואף מסגד מקומי לצד מתחמי חניות ככל אזור תעשייה פורח.

הרחוב של המתחם : המתחם עצמו נמצא בתוך רחוב צר וארוך . בצילומים סטנדרטיים ניתן לראות שהמתחם שם עבר שינויים במשך השנים,מבנים גדולים לצד מבנים קטנים שנבנו, גגות שהוחלפו ,לא משהו חריג.

המתחם עצמו נמצא בין שורה של מחסנים גדולים . ניתן לשים לב לצילומים בזמנים שונים שרוב הזמן לא הייתה שם כל פעילות חריגה. בשנים האחרונות,במחסנים הצמודים למתחם שלנו, הייתה פעילות גדולה כגון תנועה של רכבים,ערמות של עפר/שקים כמו במתחם של המחסן עם הארכיב.

נספח תצ״א

תרשים 1 :


ניתן לראות את המרחק בין ישראל לטהרן ספציפית למתחם עצמו.

תרשים 2:


מיקום המתחם ביחס ללב טהרן .מיקום המתחם בצפון אזור התעשייה shurabad מיקום המתחם עצמו.

תרשים 3:


תצא השמאלי – המתחם עצמו מוקף בעיגול. לאחריו תמונות שצולמו במצגת של רוה״מ
המיקום וצילום חזית המחסן במתחם.

בצילום שהציג רוה״מ ניתן לראות :
קו אדום – סככה של חנייה מימין.
קו כחול – המחסן ודלתות הענק עם הגג המשופע.
קו צהוב – רחבת הכניסה.
הקווים המקבילים תואמים לתצ"אות אחרות שצורפו מתחתיהם (2 תצ״אות בזויות שונות ) .

תצ״א הימני (צהוב): ניתן לראות פעילות ותנועת רכבים.
תצ"א השמאלי (אדום) : ניתן לראות את המתחם ללא שום סממן של פעילות לצד מתחמים אחרים שפעילים והרבה.

סיכום ביניים :

פעילות המוסד הישראלי בלב איראן ,בתוך קודש הקודשים האיראני ,מלמדת שהמודיעין הישראלי עמוק באיראן. מי שפרץ לכספות מתחת לאף האיראני ושינע חומרים מסווגים מאיראן לישראל יכול בקלות ללחוץ על ההדק ברקתו של מהנדס גרעין כזה או אחר,ולבצע שאר תחבולות שיכולות להסב נזק לאיראן .

לא לחינם עלו ברשת במשך החודשים האחרונים(ינואר ומרץ) דיווחים על פריסת נ״מ איראני על גגות בתים בלב טהרן,דיווחים שנראים הזויים לאזרח מן השורה ומאוד הכרחיים,בדיעבד. האיראנים חששו וחוששים לתקיפה ישראלית על אתרי הגרעין שלהם ,במיוחד שמידע זהב המפליל אותם וחושף את המתחמים המוסתרים ברחבי איראן שוכב לו בכספות של המודיעין הישראלי.

איראן לא אמרה את המילה האחרונה, לא בתוך שורות הצבא/האזרחים ולא בניהול מדיניות החוץ שלה אל מול ישראל. איראן מושפלת בתקיפות ישראליות על מתקניה בסוריה
ומושפלת דיפלומטית ונחשפת במערומיה לפני העולם. הימים הבאים יהיו בסימן שאלה גדול על כדאיות התגובה האיראנית אל מול ישראל כשעל כף המאזנים האיראני משקל כבד מאוד כזה שיכול לגרום לאיראן נזק תדמיתי ופיזי באיראן עצמה ובשלוחותיה בסוריה ולבנון.

 

קרדיט:8200 עיתונאי רוטר לשעבר.

כתיבת תגובה