לבנון: ילד כמעט נטרף ע"י אריה בגן חיות כשסבו חילצו מבין מלתעותיו

בנס נדיר, ילד לבנוני בן שלוש נמלט ממלתעותיו של אריה טורף, שכמעט טרף אותו במהלך ביקורו בגן חיות באזור נהר אל-קאלב, צפונית לביירות, אחרי שסבו ועוזרו הצליחו לחטוף אותו מתוך לוע האריה, שתקע את ציפורניו בגופו ובצווארו של הילד. שלושה בני אדם נפצעו באורח קשה בתקרית.

סבו של הילד (ק"מ), רופא לבנוני מפורסם, אמר, לפי רשת החדשות האינטרנט – "אלדוראר אלשאמיה", שב-13 בדצמבר הוא לקח את שלושת נכדיו (בני 3, 4, 6), עם העוזר שלו, לגן החיות כדי לבלות איתם.

הסב, שהיה בהלם עמוק ,המשיך: "בזמן שהסתובבנו בגן ראינו בתוך הכלובים מספר אריות, בהם אריה ולביאה שוכבים על שולחן באחד הכלובים, ושלושת הנכדים, כשראו אותם ,  מיהרו לעבר סורגי הכלוב .

בתוך שניות האריה והלביאה התמתחו, ולהפתעתנו ראינו שהאריה לכד את ידו של הילד, והמשיך לנשוך אותו בכל גופו, תוך שהוא מנסה להעביר אותו דרך הפתחים הרחבים של כלוב הברזל כדי לטרוף אותו.

מוחנו עף מהסצנה המפחידה, ורצנו לעברו במהירות , העוזר שלי הצעיר ניסה לחטוף את הילד מבין ניבי האריה, אך האריה הצליח לנשוך את שתי ידיו, אבל הוא לא התייאש, והמשיך להחזיק אותו, ומצאתי את עצמי נדחף אליהם בחוזקה, וראיתי את האריה במו עיני מנסה להכניס את הילד דרך החור ההוא. עוזרי הצעיר משך את הילד מלפנים והאריה משך אותו מאחור, ואני החזקתי את הילד לצד ניבי האריה וחיבקתי אותו, אדיש לנשיכות האריה.

אני לא זוכר איך צרחתי! ומה אמרתי! אני לא יודע מאיפה זה בא שלא איבדתי את כוחי, ולמה לא קרסתי מהלם המראה. כל מה שאני זוכר הוא שבאותם רגעים מעטים, דמותו של בני שנחטף מזרועותינו כשהיה ילד ונחנק בבקתה באתר נופש בהרי בקשרואן, נראה במקביל לדמותו של נכדי הלכוד בין מלתעותיו של האריה, והזיק במוחי המחשבה שאני לא יכול לעשות זאת לבתי ההרה (מ"מ), ולאפשר לאריה לטרוף את נכדי".

והסב המשיך וסיפר על המקרה הכואב הזה: "מנהל הפארק בא, אחרי הצרחות שלנו והצרחות של הנוכחים, ואמר שיש לו ביטוח של גן החיות, ושהוא מייעץ לקחת את הילד לבית חולים ש'. , אבל העדפנו ללכת מיד לבית החולים האוניברסיטאי בביירות, ובדרך התקשרתי למנהל בית החולים ,שהוא גם חבר שלי, וכן התקשרתי מיד למנתח פלסטי ולמנתח כללי, ואמרתי לאשתי ולבת שלי (אמא של הילד) , שי"מ נפצע בידו, ואנו בדרכנו לבית החולים, מבלי להודיע ​​להם על כל הסיפור. נשארנו כל היום בחדר ניתוחים כדי לחבוש את פצעיו, והילד נזקק להרדמה כללית כי בגוף היו 21 פצעים, רובם קשים, כאשר ניבי האריה ננעצו עמוק בתוך ידו וחדרו עד לצד השני, וכמו כן האריה ניסה לפגוע בעורק צווארו, אך הוא לא פגע בו, וגם תפס אותו בגב הירך".

"הפציעה הייתה כואבת, אבל הילד, תודה לאל, ממשיך כרגע בטיפול בביתו". הסב סיפר על האווירה המשפחתית לאחר האירוע ואמר: "אנחנו עדיין, אחרי יותר משבוע, בטראומה, יש לנו חלומות מפחידים, אנחנו תוהים, מה היה קורה אם לא היינו יכולים להציל אותו מבין מלתעות האריה?"

קרדיט לתמונה: אחבאר לבנון