חריג: מסק"רים רוסים סייעו באש למיליציות איראניות שהותקפו ע"י דאעש

מקורות מקומיים דיווחו כי מיליציית הפאטמיון האפגנית של משמרות המהפכה האיראנים הותקפה על ציר שדה הנפט אל-דיבאט באזור הכפרי הדרום מזרחי של העיר פלמירה (תדמור), ביום שני בלילה.

רשת החדשות הסורית – "עין אל-פורת" מסרה כי שתי קבוצות של חמושים שהשתייכותם לא מזוהה תקפו את עמדות כוחות המשטר הסורי ומלייציית אל-פתמיון בשדה הנפט אל-דיבאט, וגרמו להרוגים ופצועים.

הרשת הוסיפה כי הכוחות הרוסיים סייעו באש למיליציה, שהותקפה, באמצעות מסוקים קרב צבאיים, אשר הנחיתו באזור התקרית  25 לוחמים ממיליציית שכירי החרב – "ווגנר" הרוסית, חמושים בנשק מלא ובנוסף הפציצו מהאוויר את הקבוצות התוקפות על מנת להבריח אותם משדה המערכה .

כמו כן דיווחה הרשת כי המסוקים הרוסים שלפו את גופותיהם של יותר מ-4 הרוגים של הפטמיון, יחד עם 6 פצועים, כולל אנשי כוחות המשטר הסורי, והעבירו אותם לבית החולים הצבאי של פלמירה.

ראוי לציין כי הכוחות הרוסיים ממעטים להתערב כדי לתמוך במיליציות האיראניות, אך ניתן לראות בתמיכה הפעם כתמיכה בכוחות המשטר הסורי, שגם הם היו תחת אותה מתקפה.

Some 200 armed Russian mercenaries came to Libya and joined militia leader  Khalifa Haftar - 200 Russian mercenaries come to Libya, join local militia  leader - 112.international

קרדיט לתמונה: https://112.international/