"ארדואן יודע שהוא איבד את השלטון ולכן הוא מבקש ליצור עימותים פנימיים"

Kılıçdaroğlu הדגיש כי הבעיה הנוכחית של המדינה אינה כלכלית אלא פוליטית. הוא תיאר את הצעדים הכלכליים שנקטה הרשות בטורקיה בתקופה האחרונה כבורות.

عوامل انهيار الاقتصاد - سطور

ראש מפלגת העם הרפובליקנית של האופוזיציה הטורקית, כמאל קיליצ'דרוגלו, תקף ביום שלישי את הממשלה בגלל הביצועים הכלכליים שהשפיעו על שער החליפין של הלירה.

Kılıçdaroğlu אמר כי הבעיה הנוכחית של המדינה אינה כלכלית, אלא פוליטית, המיוצגת על ידי הנשיא ארדואן, והצביע על כך שהממשלה הנוכחית אינה מסוגלת לספק אווירה של אמון, וכי המדינה זקוקה לאסטרטגיה לטווח ארוך במקום תכניות קצרות טווח.

ובאמצעות ציוץ ב-"Twitter", תיאר קיליצ'דרוגלו את הצעדים הכלכליים שנקטה הרשות בטורקיה כבורות, ואמר: "כל אחד לא צריך לשתוק אלא להצהיר בגלוי על עמדתו, כי ההיסטוריה תזכור את התומכים ואת התומכים בבורות הזאת, " כך דיווח עיתון האופוזיציה הטורקית – זאמאן .    

קיליסדארוגלו הוסיף כי הדיבור על כך שהורדת הריבית היא הכרח דתי לא משקף את המניעים האמיתיים של ארדואן, ואמר: " כולנו יודעים שהוא עושה את זה בכוונה. אין מאחורי מדיניותו הכלכלית כל מודל כלכלי".

קיליצ'דרוגלו טען שלמה שטורקיה עדה עכשיו יש הסבר אחד, והוא שארדואן יודע שהוא איבד את כוחו ומבקש לעורר התכתשויות ולעורר אנשים, ואמר: "זה יביא בסופו של דבר לכך שהמדפים יהיו ריקים מסחורה ולהרעבת אזרחים."

Kılıçdaroğlu קרא לאחרונה לקיים את הבחירות לנשיאות בהקדם האפשרי , על פי מה שדווח באתר "Cart" הטורקי.

קיליסדארוגלו אמר שאם תמשך השתיקה על קריסת הכלכלה – יהיה כאוס.

ראוי לציין כי מנהיג האופוזיציה הטורקית הודיע ​​לפני מספר ימים על כוונתו להתמודד לבחירות הקרובות לנשיאות.

קרדיט: אלערביה