סקר פלסטיני: 93% מערביי ירושלים מעדיפים את שליטת ישראל בעיר

על פי סקר דעת קהל שערכה רשת החדשות הפלסטינית – שאפא בירושלים המזרחית לגבי השאלה האם אתם מעדיפים שהשלטון על העיר תישאר בידי ישראל או שהכוח והסמכות תועבר לרשות הפלסטינית ?  הרי ש- 93 אחוז מכלל הנשאלים אמרו שהם מעדיפים את השלטון הישראלי בעיר.
לפי סוכנות שאפא, המדגם כלל 1,200 ערבים תושבי ירושלים המזרחית שבידיהם תעודת זהות ישראלית כחולה. 1116 מהנשאלים השיבו כי הם מעדיפים שהשלטון הישראלי יישאר בעיר בעוד ש-84 אנשים ענו שהם מעדיפים את העברת השלטון לרשות הפלסטינית.

כאשר נשאלו 84 האנשים, שהעדיפו את שלטון הרשות הפלסטינית בירושלים ,  על נכונותם לוותר על תעודת הזהות הכחולה שהם מחזיקים כיום, 79 מהם ענו כי הם מסרבים לוותר על תעודת הזהות שהם מחזיקים כעת. במילים אחרות 99.6 אחוז מהנשאלים בסקר אינם מוכנים לוותר על אזרחותם הישראלית.
רק 5 אנשים ענו שהם מעדיפים לשאת את תעודת הרשות הפלסטינית ושהם מוכנים לוותר על תעודת הזהות הנוכחית שלהם.

הערה ברקע הידיעה: אם אכן הסקר מייצג את כלל תושבי ירושלים המזרחית בעלי תעודת הזהות הכחולה הרי שישראל צריכה להקשיח מאוד את יחסה לפוגעים בסדר הציבורי בעיר ומתעלמים מהחוק ותוקפים את כוחות הביטחון ואף לשלול את אזרחותם של אותם תושבים , כי מתברר שזה העונש הכי מרתיע שקיים כיום היכול להרגיע את השתוללות תושבי העיר הערביים.

אבל אל דאגה , הבג"צ לא יאפשר זאת , זכויות האזרח, אפילו של פושעים ורוצחים , קודמת לחיי היהודים השווים כקליפת השום בעיני ה-"יש שופטים בירושלים" !!!

והכל בגלל חולשת המנגנון הפוליטי המושחת המקווה שביום הדין , שלא תמיד מגיע, תעמוד לו התמיכה בעמדת השופטים שנטלו לעצמם את הבכורה ללא שום ביסוס חוקי ובלא שיזכו לתמיכת הציבור מלכתחילה . תקוות שווא שתמיד הכזיבה.

מעניין גם לבחון את השאלה בקרב ערביי הרשות הפלסטינית האם הם יהיו מוכנים לוותר על אזרחותם ברשות תמורת קבלת תעודת זהות כחולה ? או אז יתברר כי השמיים יפלו על ערביי הגדה…. תשובת הרוב תזעזע את כולם אבל לא תפתיע אף אחד בישראל .

לך הקורא לא יהיה קשה לנחש למה התכוון המשורר!!

והפלסטינים ברחבי העולם עוד מעיזים להניף כרזות שכאלו…. אין גבול לציניות הערבית העלובה!

קרדיט לתמונות: אלקודס קום ואלערב