עורך דינו של סדאם חוסיין חושף מדוע מיהרו האמריקאים להוציאו להורג

עורך הדין המצרי, מוחמד מוניב, שהגן על נשיא עיראק המנוח סדאם חוסיין, חשף את הסיבה לכך שהאמריקאים מיהרו להוציא להורג של מרשו, ואמר: "נשיא ארה"ב לשעבר, ג'ורג' וו. בוש, רצה את ראשו של סדאם לפני הבחירות בתקוות שווא  להשיג ניצחון ולהבחר שוב ."

מוניב הוסיף בהצהרה לעיתונות, "אם הפארסה שנקראת משפט , שהתקיים עבור הנשיא סדאם וחבריו, שכל העולם היה עד לו, היה משפט הוגן, זה אומר שפול ברמר, המושל האזרחי האמריקאי לשעבר של עיראק, לא מבין כלום בהליכי משפט הוגן".

הוא המשיך, "אתן דוגמה לפארסה והיעדר חוסר משוא פנים של אותו משפט כאשר הוצאו הוראות מטעם הנשיא בוש האב להוציא לפועל את פסק הדין במהירות, וצוות ההגנה אפילו לא הציג טיעוניו בכתב, תוך הפרה של הכללים הפשוטים ביותר של משפט הוגן."

הוא הוסיף, "בוש רצה את הראש של סדאם לפני הבחירות שהיו אז בפתח, בתקוות שווא להשיג ניצחון , ואני גם זוכר ששופטי בית המשפט הוחלפו שלוש פעמים ושלושה עורכי דין שהתחננו לנשיא המדינה לחון את סדאם חוסיין מתו באופן מיסתורי, בנוסף לעובדה שעורך הדין האמריקאי רמי קלארק הורחק, כאשר טען כי המשפט אינו חוקי , וגם עורכת הדין הלבנונית, בושרה חליל, כשהביעה התנגדות משפטית להליכי המשפט ,הורחקה.

הוא הדגיש שמה שעשו ברמר והאמריקאים, מבזיזת העושר של עיראק והרג ילדים ונשים הם פשעים בדרגת רצח עם, והצביע על כך שהיציאה של ברמר לתקשורת , בימים אלו , נועדו לקדם את שקריו. "

המושל האמריקאי האזרחי לשעבר של עיראק , פול ברמר , דיבר בראיון טלוויזיה שנערך לאחרונה איתו נסב סביב הפרטים של ליל לכידתו של הנשיא המנוח סדאם חוסיין, והאירועים שליוו את הוצאתו להורג.

 

المحاكمة لم تكُ إلا محاولات للنيل من شخصية وشجاعة صدام حسين إلا أنه ظهر متماسكا..بشكل واضح - YouTube