צבא סוריה קובר יותר מ-20 חיילים תוך ימים וביניהם אלוף ותת אלוף

במהלך הימים האחרונים התאבלו מקורות תקשורת הנאמנים למשטר אסד על הריגתם של כ-20  לוחמים מצבא סוריה, בהם שני קצינים ומפקד בכיר, כתוצאה מהתקפות נפרדות על אתרים באזורים שונים במדינה, כשרובם מתו באזורים הכפריים של המדבר הסורי (באדיה) ומחוז דיר אזור.

מקורות תקשורת הנאמנים למשטר התאבלו על הריגתו של תת-אלוף אחמד ג'עפר אסעד, כתוצאה מפיצוץ מטען חבלה שכוון למכוניתו במדבר אל-מסריב, באזור הכפרי המערבי של דיר א-זור, בעוד שמקורות אחרים אישרו שהאחרון נהרג כתוצאה מירי של אלמונים, כשהוא נסע עם מכוניתו באותו אזור. אל-אסעד מגיע מהעיירה אל-פרוקה שבאזור הכפרי של מחוז טרטוס.

קדם לו מותו של האלוף טייס אחמד עלי דיופ בנסיבות מסתוריות, כפי שדווח במקורות תקשורת רבים מבלי להזכיר את סיבת מותו, שכן האחרון מגיע מהכפר קרטו באזור הכפרי של טרטוס ובעל היסטוריה מוכתמת בדם סורי (או במילים אחרות הוא הפציץ בתי אזרחים בכל רחבי המדינה במסגרת הלחימה נגד המרי האזרחי)

אבלם על שני הקצינים הגיע שעות ספורות בלבד לאחר הריגתם של 15 חברי מיליציית "אריות השבטים" הנלחמים לצד צבא סוריה, בהתקפה של דאעש, באמצעות אופנועים ומשגרי אר פי ג'י, על עמדות מיליציית אסד בבמדבר אל-מסריב ואל-תבני באזור הכפרי המערבי של דיר א-זור. בתקיפה נהרג גם מפקד המיליציה – עבדול-סתאר חמידה/אלשועיתי – عبد الستار حميدة/الشعيطي, וגופתו של אל-שעיטי ושבעה מחבריו הגיעו לעיר דיר א-זור תחת ירי כבד.

משרד ההגנה הרוסי הודיע ​​גם על הריגתם של שני חברי מיליציית אסד זיאד אל-אחמד מהכפר זגרין באזור הכפרי של סלמיה, דרומית מזרחית לחמה, ומוחמד סאלח מוחמד) מהעיירה ג'דיידת אלח'אס במזרח ג'וטה באזור הכפרי של דמשק, שנהרג מפגיעת צלף בחזית סראקיב באזור הכפרי של אידליב.

חבר במיליצית חיזבאללה נהרג, כתוצאה מעימותים שפרצו בין מיליציית חיזבאללה הנתמכת על ידי איראן לבין מיליציית גייס 5 הנתמכת על ידי רוסיה בפאתי אזור "אל-פורקלוס" באזור הכפרי של מחוז חומס, בעקבות תקרית עם חיזבאללה שאנשיה סרבו לעצור באחד ממחסומי המיליציה של גייס 5, מה שגרם לירי של  לוחמם בגייס, והמיליציה של חיזבאללה נקמה מה שגרם לנפגעים בשני הצדדים.

מקצת מההרוגים של הימים האחרונים כפי שהתפרסם ברשתות החברתיות: