שוב ושוב נכשל השב"כ במתן היתרים למפגעים.דם יהודי אינו הפקר! רמלה כמשל

שוב  ושוב נכשלים גורמי הביטחון בישראל בהענקת אשרות כניסה דווקא לכאלו בעלי מטען שנאה רצחני בלתי נדלה בכל מה שקשור עם ישראל תחת "סיבות הומניטריות". 

אין ולא יהיו "סיבות הומניטריות" בכל מה שקשור עם עזה . 

אם יש ספק….. אין ספק.  לאמור, כל מי שמגיע מעזה ויכול להוות סיכון ביטחוני אין ולא יהיו סיבות הומניטריות.

דם יהודי לא זול יותר מדם ערבי!!!! 

אין צורך להציל חיי ערבי אם מנגד ינטלו חיי יהודי!!!

מתי יבינו שדם יהודי יאינו הפקר ? 

יש להפסיק מתן היתרים גורף למי שבכלל יש ספק לגביו. אין אף אחד בתוך גורמי הביטחון הישראלים שיכול לקחת על עצמו אחריות כזאת ובמיוחד לאור הכישלונות המתמשכים בנושא!!!

יש להפסיק נוהל רצחני זה!!!!

צריך לדאוג לאסוף את כל בעלי ההתרים ולהחזירם לעזה!   שיילכו לעזה!! תרתי משמע.

הותר לפרסום כי בפעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל נעצר בתאריך 12/10/21 סלימאן כסאב, בן 29, תושב חאן יונס השוהה בישראל כשוהה בלתי חוקי.

סלימאן נכנס לישראל בינואר 2020 באישור הומניטרי כמלווה של אמו, המטופלת באיו"ש על רקע מחלה קשה. לאחר סיום הטיפול באמו, ניצל סלימאן את ההיתר ונשאר בישראל כשוהה בלתי חוקי.

בחקירתו בשב"כ עלה כי בתאריכים 30 בספטמבר 2021, ו-4 באוקטובר 2021 ביצע סלימאן פיגועי הצתות בעיר רמלה – הן של סוכות והן של אוטובוס. עוד עלה כי ארגון 'שהדאא אלאקצא' פעל מול סלימאן לקידום פיגועים חמורים בישראל (חטיפה, פיגועי תופת ופיגועי ירי) וסלימאן אף היה אמור לקבל לשם כך אמל"ח, אולם עד למעצרו לא קיבל בפועל כספים מהארגון.

בתאריך 1/11/21 הוגש ע"י פרקליטות מחוז מרכז כתב אישום חמור כנגד החשוד.

מקרה זה מתווסף למעצרים קודמים של תושבי הרצועה אשר זכו להיכנס לישראל נוכח טעמים הומניטריים וגויסו לקידום פיגועים בישראל ומדגיש את פוטנציאל האיום הגלום בשוהים הלא חוקיים בישראל.

שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל יפעלו בנחישות לאיתור וסיכול של כל גורם אשר יפעל לערעור היציבות בערים המעורבות ולפגוע בביטחון המדינה ואזרחיה.

Palestinian protests in Israel showcase 'unprecedented' unity | Israel-Palestine conflict News | Al Jazeera

קרדיט: תקשורת שב"כ  קרדיט לתמונה: אלגזירה