מהן היתרונות של שתיית מים בבוקר?

אתר החדשות "Time of India" פרסם דיווח המדגיש את היתרונות הרבים של שתיית מים בבוקר, שכן בנוסף למתן אנרגיה לגוף ומניעת מתח, הם שומרים על הפעילות ומשפרים את הבריאות באופן כללי.
לפי האתר, מים מסייעים בשמירה על לחות הגוף, הימנעות מהתייבשות ומניעת מחלות נלוות, אולם לשתיית מים לאחר התעוררות בבוקר יש יתרונות יוצאת דופן ומדהימים.
בין היתרונות הללו, לפי הדו"ח; לרדת במשקל מכיוון שלמים אין קלוריות אבל סביר להניח שישמרו אותך שבע, אז שתייתם בבוקר יכולה לעזור בירידה במשקל. זה גם משפר את בריאות העור , מכיוון שהתייבשות מובילה לבעיות עור מרובות, ושתיית מים בשעות הבוקר המוקדמות מצעירה את העור והופכת אותו לבהיר.

בנוסף, שתיית מים בבוקר מחזקת את המערכת החיסונית מכיוון שהמים מוציאים רעלים מזיקים מהגוף ובכך שומרים על חוזקה של המערכת החיסונית שלו ומגנים עליו היטב מפני זיהום. זה גם מגביר את האנרגיה ומונע עייפות ותחושת עייפות.
הדיווח הוסיף כי שתיית מים מוקדם בבוקר משפרת את חילוף החומרים; קצב חילוף החומרים מועלה ב-25% על ידי שתיית מים על קיבה ריקה. בנוסף, הוא מפחית חומציות, מקל על צרבת ומשפר את מצב הרוח על ידי גירוי המוח ושיפור היכולות הקוגנטיביות.

إنفوجراف.. فوائد شرب الماء في فصل الصيف‎‎