"סטירה" ירדנית למשטר אסד: לא תחדש הטיסות לדמשק

הרשות לפיקוח על התעופה האזרחית הודיעה כי אין כרגע תוכניות להפעיל מחדש את הטיסות הישירות בין ירדן לסוריה, על מדווחת סוכנות הידיעות הירדנית- פטרה.

יו"ר מועצת הנציבים של הרשות לפיקוח על התעופה האזרחית הירדנית, חיתם מסטו, אמר כי אין תוכניות לטיסות ישירות בין ירדן לסוריה, או להיפך כרגע.

מסטו הוסיף כי גם נכון לעכשיו, הממלכה תמיד מבקשת להגדיל את מספר חברות התעופה ממדינות שונות בעולם המגיעות אליה, על מנת לשפר את הפתיחות הכלכלית ולתמוך בגלגל הצמיחה, וציין כי ירדן חתמה על הרבה הסכמי תחבורה אוויריים עם מדינות ברחבי העולם.

רויאל ג'ורדניאן, המוביל הרשמי של הממלכה, מסר בספטמבר האחרון כי תחדש את הטיסות הישירות לדמשק לראשונה מזה כמעט עשור, מה שהיה צעד נוסף  בשיקום היחסים הכלכליים המקיפים עם סוריה.

ובחודש שעבר ביקר שר ההגנה של משטר אסד בבירת ירדן, עמאן, כדי לדון במה שנאמר הנושאים בעלי אינטרס משותף ולתאם מאמצים להגברת ביטחון הגבולות המשותפים בין שתי המדינות, על פי דברי הסוכנות הירדנית.

אז ,הביקור זכה לפרסום רב בתקשורת התומכת באסד, אך הוא לא זכה לתשומת לב בצד הירדני, למעט ידיעה קצרה שפרסמה סוכנות הידיעות הירדנית- פטרה, וצוטטה על ידי העיתון אלראי, בעוד שאר העיתונים הירדנים לא פרסמו דבר על הביקור ההוא.

קרדיט לתמונה: חברת רויאל ג'ורדניאן