הקואליציה הבינלאומית תקפה מהאוויר אתרי מיליציה איראנים בסוריה

מטוסי קרב של הקואליציה הבינלאומית בהובלת ארה"ב פתחו בתקיפות אוויריות על אתרי המיליציה האיראנים במחוז דיר א-זור, מזרח סוריה.

כתב סוכנות התקשורת הסורית – "זיתון" דיווח כי מטוס קרב של הקואליציה תקף מהאוויר 3 מטרות של המיליציות האיראניות בעיר אל-מיאדין, ממזרח לדיר א-זור.

הכתב הוסיף כי פיצוצים עזים נשמעו בעיר אל-מיאדין ואלד'בלאן – الذبلان, הממוקמות באזור הכפרי המזרחי של מחוז דיר א-זור, וכי בזמן התקיפה נשמע רעש חזק של מטוסים.

הוא ציין כי המיליציות האיראניות הכריזו ,בעקבות התקיפה, על כוננות עליונה בקרב יחידות הצבא השונות והמפקדות שבאזור הכפרי של דיר א-זור.

ובתחילת השנה הזו, ארצות הברית הפציצה אתרים ומרכזי פיקוד חיוניים למיליציות בדיר א-זור, ובראשן מחסני עיאש – مستودعات عياش, ומטרות בשכונות המזרחיות של דיר א-זור , ובג'בל ת'רדה – ثردة, הממוקמות ליד שדה התעופה הצבאי של דיר א-זור, כמו גם אתרים של חטיבות פאטמיון, וזאינביון ומיליציית חיזבאללה הלבנונית. בעיר אל-בוקמאל ובפרבריה. התקיפות גרמו , על פי נתונים שהתקבלו מאוחר יותר, להרג של יותר מ -40 מלוחמי המיליציות האיראניות.

יש לציין כי בחודש יוני האחרון פתחו מטוסי קרב אמריקאים בתקיפות אוויריות על אתרי המיליציה האיראנים במחוז דיר א-זור שבמזרח סוריה, מה שהוביל להרס מחסני נשק ותחמושת וכן להריגת ופציעת מספר מלוחמיה.

غارات طائرات مجهولة التحالف الدولي