חברה לאבטחת סייבר בניהול ראש המוסד לשעבר החלה פועלת באמירויות

חברת  XM סייבר, בראשות ראש המוסד לשעבר תמיר פרדו, החלה את פעילותה באיחוד האמירויות והחלה למכור תוכנות סייבר שפותחו על ידה להגנה על תשתיות הגז והנפט ועל מוסדות פיננסיים, כך מצטט אתר החדשות הערבי "אלווקת"  את העיתון "גלובס".

העיתון ציין כי החברה הישראלית, בעקבות "הסכמי אברהם" לנרמול היחסים בין איחוד האמירויות, בחריין וישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת "ספייר פתרונות" מדובאי, המנוהלת על ידי קבוצת מומחים הודים, ומייצגת חברות סייבר ישראליות אחרות, כולל "Cyber ​​Arc". ו- Checkpoint.

העיתון הוסיף כי חברת "XM סייבר" משתפת פעולה עם החברה הממשלתית הישראלית " רפא"ל " (הרשות לפיתוח אמצעי לחימה) וקבוצת חברות שהקימה רפא"ל כדי "לחתום על חוזים עם חברות במפרץ בתחום הגז ותשתיות הנפט, כולל חברת החשמל וחברות תשתית בתחום האנרגיה ביחד עם חברות ישראליות אחרות כמו ווטרפול, טראפיק X ורדבלו.

חברת Spire Solutions, המנוהלת על ידי איש עסקים הודי שמנהלת מערכת יחסים טובה עם הרשויות באיחוד האמירויות, תסייע לחברות ישראליות להיכנס לשווקים של המדינות החתומות על "הסכמי אברהם", כלומר איחוד האמירויות ובחריין.

XM סייבר פעילה בשוק בדיקות חדירת איומי הסייבר, פועלת לאיתור ולהזהרה מפני פגיעות בתשתיות קריטיות.

חברת XM סייבר החלה את פעילותה מול בנקים גדולים בארצות הברית ובמערב אירופה, במדינות כמו בריטניה, שוויץ, בלגיה, איטליה וגרמניה, ולאחרונה נכנסה לשוק הצרפתי, ובין לקוחותיה נמל המבורג וחברת הביטוח האמריקאית "פלימות' רוק". 

XM סייבר פועלת בדובאי באמצעות מתחם התאגידים אשר בנה רפאל גם בתחום ההגנה על התשתיות הלאומיות, כגון פלטפורמות גז, בארות נפט, נמלים ושדות תעופה.صحيفة “غلوبس” الاقتصادية: شركة السايبر (XM Cyber) “اكس إم سايبر”، التي  يمتلك رئيس جهاز الموساد السابق تامير باردو جزءًا من أسهمها، تدخل للمرة  الأولى إلى الخليج بهدف بيع منتجاتها الأمنية الدفاعية للبنية التحتية  المرتبطة بالغاز والنفط والأمور : صحافة 24 نت

קרדיט לתמונות : רשתות חברתיות