פרופסור לרפואה באיראן: מס' ההרוגים בפועל מקורונה- פי 7 מהנתון הרשמי

סעיד חאל, מנכ"ל ארגון בהשט זהרה בטהראן, הודיע ​​כי 41,591 גופות של קורבנות הקורונה נקברו בבית קברות זה, החל מה -30 באוגוסט (באוגוסט האחרון). 

סגן נשיא אוניברסיטת איספהאן למדעי הרפואה אמר כי מספר קורבנות הקורונה במרכזים הרפואיים המזוהים עם האוניברסיטה שלו עולה על 14,000.

סגן שר הבריאות, איראג 'הריצ'י, הצהיר כי מספר הקורבנות בפועל הוא פי 2.5 עד פי 3 מהנתונים הרשמיים, והעיתון "ג'ואן", המקורב למשמרות המהפכה, כתב בשבוע שעבר, וציטט את קורוש הלקוי נייני , פרופסור לאפידמיולוגיה באוניברסיטת טהראן למדעי הרפואה, שאמר כי מספר ההרוגים בפועל מקורונה הוא "פי 7 מהנתון הרשמי".

סעיד חאל, מנכ"ל ארגון בהשט זהרה בטהראן, מסר את הנתונים הסטטיסטיים הרשמיים האחרונים ואמר: "מתחילת התפרצות מחלת הקורונה ועד אתמול, נקברו 41,591 קורבנות קורונה בבשט זהרה".

חאל הוסיף כי קורבנות הקורונה שנקברו ב"בהשט זהרה " בטהראן כללו 24,838 גברים ו -16,753 נשים.

זאת בעוד מנהל ארגון "בהשט זהרה" בטהראן הודיע ​​מוקדם יותר כי מאפריל 2020 עד דצמבר 2020 נקברו כ -22,000 מקורבנות הקורונה בבית קברות זה.

על פי נתונים אלה, מאז החלטתו של חמינאי לאסור על יבוא חיסונים אמריקאים ובריטים ב -8 בינואר 2021, על פי נתונים סטטיסטיים רשמיים, יותר מ -19,000 איש מתו מהקורונה בטהראן בלבד, והם קבורים בבית הקברות ב'בהשט זהרה".

לדברי מנכ"ל "ארגון Behesh Zahraa" בטהראן, מאז ההודעה הרשמית על התפרצות נגיף הקורונה באיראן בשנת 2019, "Behesh Zahraa" הייתה עדה למשברים חסרי תקדים עם שיעור התמותה הגבוה ביותר, מה שעשינו לא היה ראינו אפילו בשנות מלחמת עיראק-איראן, שיטפונות ורעידות אדמה קשות במדינה.

קרדיט לתמונה: רשתות חברתיות