טרגדיה אנושית במצרים- אב מת אחרי שהתבשר על מות 2 בניו בתאונת דרכים

האב, מורה במקצועו, נפל מחוסר הכרה לאחר ששמע את הידיעה על מותם של שני בניו בהתנגשות ושרפתם חיים בתוך המכונית מול הכניסה לעיירה בני ראפע.

טרגדיה אנושית הכתה באזרחי העיר אלקוסייה שבמחוז אסיוט שבדרום מצרים, שם מת מורה מתושבי העיר, מיד עם קבלת הידיעה על מותם של שני בניו בתאונת דרכים איומה.

המורה המצרי, נג'ה קאמל, נפטר מהתקף לב קשה ברגע שקיבל את הבשורה על מות שני בניו בתאונת דרכים איומה במהלכה נשרפו חיים בתוך מכוניתם.

מנהלת מרכז אלקוסייה באסיוט קיבלה דיווח מבית החולים המרכזי  כי נאג'ח כאמל, בן ה-65, מורה בפנסיה, הגיע ללא רוח חיים לאחר שקיבל התקף לב קשה בעקבות דיווח על מות 2 בניו בתאונת דרכים בכניסה לעיירה בני ראפע.

בפרטי התאונה שקיבל מנהל הביטחון באסיוט נאמר כי מכוניתם של בני משפחת מלאכי שהובילה 4 צעירים נשרפה לאחר שהתנגש בה אוטובוס. כל ניסיונות להציל את נוסעי המכונית עלו בתוהו. לאחר שמכבי האש הצליחו לכבות את השרפה התגלו במכונית גופותיהם המפוחמות של 4 נוסעים כולם ממרכז קוסייה.

מהחקירות עלה כי ברגע שהידיעה הגיעה לאביהם של שני האחים, דיוויד וסטפן, הוא נפל ופונה מיד לבית החולים, שם מת מהתקף לב חמור.

מהפרקליטות המצרית נמסר כי היא מנהלת חקירה בנושא.

קרדיט לתמונות: רשתות חברתיות