המוסד מגיע למיטת המנהיג. הנשיא האיראני החדש נאבק בחפרפרות בצמרת הממשל

גורם יודע דבר אמר לאתר החדשות  הסורי – "אוריינט נט" מלב בירת איראן, טהראן, כי הנשיא האיראני שנבחר לאחרונה עובד על מיזוג שני אירגוני הביון לאחד, והכפפת המנגנון החדש תחת הנהגתו של המנהיג העליון עלי חמינאי.

המקור אישר כי לאחר חדירתם הרבה של שירותי הביון הבינלאומיים, ובמיוחד המוסד, לתוך איגוני ביון שונים באיראן, המיזוג יהווה את משימתו הראשונה של הנשיא האיראני החדש שיעמוד מול החדירות הללו, או לפחות יפחית או יגביל את גודלם.

המקור אישר כי המוסד הישראלי הגיע למה שמכונה "בית רהברי" – بيت رهبري, שהוא מקום מגוריו של המנהיג האיראני, ואיראן מנוהלת ממנו, בשל גודלה הרב ומספר העובדים הרב שלו.

המקור ציין כי ראיסי ימזג את עבודת משרד הביון האיראני ושירות המודיעין של משמרות המהפכה לגוף אחד, וניהול המנגנון הזה יהיה ישירות על ידי המנהיג, ועדיין לא ידוע אם המשרד המודיעין האיראני יתפוגג או לא, בעוד שהנהלת המנגנון הזה נמצא בידי קציני משמרות המהפכה והם המושחתים ביותר, אמרו המקורות.

Hidden Cyber War Between Israel and Iran Spills Into Public View With  Attacks on Physical Infrastructure - CPO Magazine

שחיתות בבית המנהיג
חוסר האונים שאליו הגיעה ממשלת המולות האיראנית, והעוני הקיצוני הנלווה, גרמו לקציני מודיעין איראניים רבים להציע את שירותיהם לכל שירות מודיעין בינלאומי, אפילו במחיר זול, וזה מה שקרה במהלך תהליך השגת (טון) מסמכי מודיעין בארכיון הגרעין והברחתם אל מחוץ למדינה באמצעות שיתוף פעולה בין כמה קציני מודיעין במשמרות המהפכה והמוסד הישראלי. מספר המסמכים שהוברחו אל מחוץ למדינה מגיע לכ- 55,000 והם קשורים לתוכנית הנשק הגרעיני הסודי של איראן.

המקור אמר לרשת אוריינט כי פעולות חדירה באיראן מבוצעות בדרך כלל על ידי קציני מודיעין משורות משמרות המהפכה, מכיוון שרובם אינם מקצועיים, לא מאומנים וצמאים לכסף, ומצד שני הם לא נמצאים בעמדה בה הם יהיו מסוגלים להשתתף בביזה המאורגנת של משאבי איראן, מה שגורם להם  להציע את שירותיהם לכל שירות מודיעין שיהיה מוכן לשלם להם כסף.

שר המודיעין האיראני לשעבר, עלי יונסי, אמר בתכנית טלוויזיה כי השפעת המוסד הישראלי בעשר השנים האחרונות על מרכזי השליטה השונים במדינה הגיעה עד כדי כך שכל הגורמים האיראניים חוששים לחייהם.

יונסי הוסיף: "קציני מודיעין באיראן, במקום לעמוד מול המוסד, החלו להילחם בינם לבין עצמם כדי להשיג רווחים." הוא הוסיף, "במהלך עבודתי במשרד המודיעין המצב היה כואב מאוד עבורי."

الموساد يصل إلى فراش المُرشد.. ورئيس إيران الجديد يصارع للحفاظ على ما تبقى  من الأمن