משמרות המהפכה האיראנים סגרו בית חולים במזרח סוריה עקב "הוצאות כבדות"

"אידיאולוגיה לחוד ומציאות לחוד" או " כסף לא גדל על העצים" ? הן את זה והן את זה למדו האיראנים בדרך הקשה.

כלכלה היא לא תחום של "יש מאין"! בהחלט לא!!

איראן פועלת כבר זמן רב להשתלט על מזרח סוריה ומקימה שם מיליציות המקבלות פקודות ישירות ממנה וכן בונה באזור מחנות צבא , מפקדות ומחסני נשק ותחמושת אותן היא משנעת מאיראן  דרך הגשר היבשתי העובר דרך אדמת עיראק.

על מנת למשוך את צעירי מזרח סוריה להתגייס למיליציות האיראניות פיתו משמרות המהפכה אותם לא רק בתנאים כספיים משופרים , יחסית לאזור , אלא הציעו להם ולמשפחותיהם מוקדים רפואיים שישרתו אותם בכל בעיה רפואית שתצוץ אצלהם. לשם כך בנו האיראנים בתי חולים בערים הגדולות וכן מרפאות בשכונות רבות שצויידו בתרופות ובחומרים רפואיים ,הנדירים מאוד כיום בסוריה,שהובאו מאיראן.

ואכן אלפי צעירים נענו לקריאות  האיראנים כי האלטרנטיבה להם ולמשפחותיהם היתה הרבה יותר קשה וקטלנית ובמיוחד בימי קורונה אלו.

אלפי משפחות סוריות קיבלו בשנים האחרונות טיפולים רפואיים יקרים, במושגי האזור , ובניהם שרתו את האיראנים נאמנה.

אלא שהשבוע דיווחה סוכנות הידיעות הסורית "נהר מדיה" , ממקור פרטי ,  כי משמרות המהפכה האיראנים סגרו לצמיתות את בית החולים "אלזהראא" האיראני בעיר אל-מיאדין, במזרח מחוז דיר א-זור בסמוך לגבול עם עיראק.
המקור הוסיף כי הסיבה לסגירת בית החולים היא חוסר יכולתה הכלכלית של מיליציית "משמרות המהפכה" לכסות את עלויות החומר שבהם נעשה שימוש בבית החולים מאחר ומספר עצום של אזרחים ואנשי צוות פקדו את המקום בדרישה לקבלת טיפול רפואי  בבית החולים.
בית החולים אל-זהראא הוא בית חולים שהוקם על ידי מיליציית משמרות המהפכה האיראניים באחד הבניינים שנתפסו בעיר אל-מיאדין. והוא כלל מחלקות טיפול נמרץ , הרדמה, מעבדות , וניתוחים כירורגיים. את כל השירותים הרפואיים בית החולים העניק בחינם לאזרחים וללוחמים מהמיליציות השיעיות הפועלות באזור

.