דליפת הנגיף מהמעבדה בווהאן, סין כבר איננה "תיאוריית קונספירציה"!

דליפת הנגיף מהמעבדה בווהאן, סין כבר איננה "תיאוריית קונספירציה"!
כריס צ'אפל, China Uncensored

מה היו האינטרסים של ד״ר פיטר דאזק מאירגון הבריאות העולמי להסתיר את העובדה שנגיף הקורנה פרץ בעקבות דליפת מעבדה בווהאן?
כיצד הועברו מענקים מהמכון האמריקני לאלרגיה ומחלות זיהומיות בהנהלת ד״ר פאוצ׳י למחקר של ד״ר לי ״אשת העטלף״ במעבדה בווהאן?
כיצד למדה ״אשת העטלף״ לעשות מניפולציות בנגיף מבלי להשאיר עקבות?
ומדוע בעצם התקשורת חיכתה שנה כדי להתייחס ברצינות לתיאוריית דליפת הנגיף מהמעבדה הסינית?

עכשיו מספר כלי תקשורת כבר מפרסמים שהתיאוריה של דליפת מעבדה, לא בהכרח הזויה וייתכן והיא נכונה.
התיאוריות של דוב הנמלים ושוק פירות הים הוטלו בספק למעשה די מהר, והחשד במעבדה כבר הועלה על ידי המודיעין האמריקני ב-2019 אז למה בכל זאת העיתונות הממסדית העדיפה להפיץ את התעמולה וההכחשות של המשטר הסיני ולתייג את התיאוריה כתיאוריית קונספירציה? כזכור כל מי שביקש לבדוק אותה או לדון בה תויג כאידיוט במקרה הטוב, וכמפיץ מידע כוזב ומרושע ונחסם ברשת, במקרה הרע.

דו״ח חדש של המודיעין האמריקני עשוי לשפוך אור על מקור התפרצות המגפה. נראה כי הדו״ח תומך בתיאוריה שהנגיף התפרץ כתוצאה מתקלה במעבדה בווהאן, סין. ה״וול סטריט ג׳ורנל״ חשף מידע מתוך הדו"ח.

על פי הדו״ח בסמוך להתפרצות הנגיף בנובמבר 2019, חלו 3 חוקרים ממכון ווהאן לווירולוגיה. הם סבלו מתסמינים קשים ונזקקו לטיפול בבית חולים. נראה כי הדו״ח מוסיף מידע על מסמך קודם של המודיעין האמריקני, שחשף כי חוקרים שעבדו במעבדה חלו כבר בסתיו 2019.

מה ידע ד"ר פאוצ'י על דליפת הנגיף מהמעבדה בווהאן ומדוע טרח כל כך להכחיש אפשרות זאת?

אחרי שנה שכלי התקשורת המרכזיים כינו "טיפש", או "שקרן", את כל מי שהעלה את האפשרות כי מקור נגיף הקורונה עשוי להיות בדליפת מעבדה בווהאן, היום גם הם תומכים בתיאוריה זו.

כיצד קרה שד"ר פאוצ'י, האיש שהתקשורת לא הפסיקה להלל בשנה האחרונה, הפך עתה לשעיר לעזאזל שלה?
ד"ר פאוצ'י היה האיש שאישר למעבדה הסינית מענקים ל"שיכלול" גנטי של נגיפים, כלומר להפיכתם לקטלניים יותר באמצעות הנדסה גנטית. פאוצ'י ממשיך לשקר וטוען שהמענקים היו מזעריים ולצורך מחקרים אחרים.

ד"ר פאוצ'י שעמד בראש המכון האמריקני לאלרגיות ולמחלות זיהומיות היה האיש היחיד שהייתה לו הסמכות לחתום על המענקים, לאחר שכבר ב-2014 אסר ממשל אובמה על מימון מחקר מסוג זה בסין.

כדאי לדעת גם שממשל ביידן סגר את החקירה שהנשיא טראמפ פתח בנושא, תחילה באמתלות שונות ומשונות ולבסוף ממשל ביידן הכחיש שהחקירה נסגרה וטען שהיא פשוט הושלמה.

על שאלות ותהיות בנושא תוכלו לשמוע מכריס צ'אפל בתוכניתו "סין ללא צנזורה"

(קרדיט: רשת NTD)