סנטור אמריקאי: איראן מאחורי העימות עם החמאס וירי הטילים מלבנון

סטיב דיינס – ויקיפדיה

קרדיט לתמונה:ויקיפדיה

בהתייחסו לעימות הנוכחי בין ישראל לחמאס בעזה אמר הסנאטור האמריקאי סטיב דיינס  את הדברים הבאים , שמאוד ברורים לקהל הישראל מזה עידן ועידנים, אך נראה כי צריך לאומרם שוב ושוב כדי שגם דעת הקהל האמריקאית תפנים זאת :

" בואו לא נשכח מהוא מקור המימון לאותם רקטות חמאס שמשוגרות בזמן שאנחנו מדברים על בת בריתנו במזרח התיכון ישראל . זו איראן, לא זו בלבד איראן מזרימה לחמאס יותר מ 30 מיליון דולר בחודש , בין השאר עבור שכר מעקב ומודיעין כדי לעזור לאיראן להבין יותר אודות מערכות הסוללות הישראליות נגד טילים, ' כיפת ברזל '

בואו ולא נשכח מה קורה כאן, יש לנו את הנשיא ביידן, שרוצה כעת להיכנס שוב לעסקת איראן הנוראית, זה רק בכדיי לחזק את האיראנים , במילים אחרות הוא אומר בוא נחזור עכשיו לעסקה ונחזק את ארגון הטרור של חמאס ונעזור לו לשגר את הרקטות האלה על ישראל .

אגב, הרקטות האלה ששוגרו מלבנון בימים האחרונים לעבר ישראל הם בהוראת ארגון טרור נוסף החיזבאללה. זה עוד ארגון טרור איראני.

ההתקפה על ישראל כולה קשורה לאיראן שפועלת באמצעות חמאס וחיזבאללה. איראן היא זו שרודפת אחרי הישראלים באמצעות חמאס.

בעלת ברית מפתח שלנו במזרח התיכון כולו היא ישראל. לאחר שהנשיא ביידן נבחר לקח לו יותר מחודש ימים לשוחח עם ראש הממשלה נתניהו, בטענה כי היחסים בניהם מתוחים .

צריכים לומר את האמת, אם חמאס והפלסטינים ישליכו את כל כלי הנשק שלהם לים, יהיה שלום עם ישראל.

ואם הישראלים ישליכו את כל כלי הנשק שלהם לים הם לא יוכלו להתקיים עוד . זה כל ההבדל וזו האמת של שורש הבעיה והסכסוך בכל מה שקורה כרגע במזרח התיכון . "

קרדיט: מאיר בר מקבוצת נציב