ארגון הטרור הסומלי א-שבאב מברך את הארגונים בעזה על לחימתם נגד ישראל

ארגון הטרור הסומלי א-שבאב, הסניף של רשת אל-קאעידה בקרן אפריקה, פרסם הודעה רשמית שמברכת את ארגוני הטרור הפלסטיניים על הלחימה נגד ישראל ברוח הנאומים המפורסמים מבית מדרשם של אוסמה בן לאדן ויורשו, איימן א-זוואהירי. עם זאת, ההודעה אינה מזכירה במפורש את תנועת חמאס, שלא פעם הייתה יעד למתקפות חריפות מצדם של בכירי אל-קאעידה.

"האומה האסלאמית והבנים הנכבדים של ירושלים ועזה הוכיחו שוב שרוח הג'יהאד, ההקרבה והאיתנות ממשיכה לזרום בעורקיהם של האנשים האהובים שלנו באדמת פלסטין המבורכת", נכתב בהודעה שקיבלה את הכותרת "המתקפה היהודית האחרונה על אל-קודס".

"על אף שאנחנו מופרדים עם אדמות נרחבות, אנחנו בתנועת א-שבאב נלחמים במזרח אפריקה בעוד עינינו מכוונות לאל-קודס, שאותה המוג'הידין הפכו למטרה עבור הג'יהאד שלהם ולנושא מרכזי במתודולוגיה שלהם במטרה למלא אחרי השבועה של שהיד האסלאם השיח' אוסמה בן לאדן", המשיכה ההודעה.

בארגון הסומלי התריסו כי "האירועים האחרונים בפלסטין האירו את רמת השנאה שאחיהם של הקופים והחזירים (היהודים) ובעלי בריתם הצלבנים (הנוצרים) מחזיקים כלפי האומה האסלאמית".

"בעוד המשטר הציוני ממשיך לבצע מעשי טבח מחרידים נגד נשים וילדים חסרי הגנה, האומות המערביות הכופרות, ובראשן אמריקה וצרפת, ממשיכות לתמוך בפשעי המלחמה המפלצתיים של ישראל בעוד מדינות מערביות צבועות אחרות צופות בצד ומחרישות לנוכח הסבל של המוסלמים".

הפנטגון: חיסלנו בכיר בארגון הטרור הסומלי א-שבאב - בחדרי חרדים

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ- ערוץ מבט עולמי