חיל הים הקנדי המלכותי קובע תפיסת שיא של הרואין במימי עומאן

חיל הים הקנדי המלכותי קובע תפיסת שיא של הרואין במימי עומאן.

ספינת הצי המלכותי הקנדי HMCS CALGARY תפסה את משלוח ההרואין הגדול ביותר אי פעם בהיסטוריית התפיסות של הכוחות הימיים המשולבים, ופועלת בפיקודו של כוח המשימה המשולב 150 המוביל בקנדה, כך אמר פיקוד המרכז של צבא ארה"ב –  סנטקום ביום שני.
על פי הצהרה של סנטקום (Centcom), ההישג השיא של 1,286 ק"ג של הרואין ב-23 באפריל הושג לאחר שבע שנים מאז ש-HMAS דרווין תפסה 1,032 ק"ג של הירואין בשנת 2014. בנוסף להצלחה בשבירת שיאים, קלגרי היכו שוב ,פחות מ-24 שעות לאחר מכן, עם תפיסה של משלוח שני השוקל 360 ק"ג של מתאמפטמין, אמר סנטקום.
"אני מדבר בעד כולם ב- HMCS CALGARY כשאני אומר שזו הרגשה נהדרת שעשינו שני תפיסות משמעותיות במבצע שלנו", אמר קצין מפקד CALGARY, המפקד מארק אודונוה (Mark O’Donohue). "הרבה עבודה ותיאום הן ברמת צוות הספינה והן התיאום מול כוח המשימה המשולב 150 (כוח שיושב בבחריין ומפקח על ספינות במרחב), וקואליציית CMF (קואליציה בינלאומית הכוללת את כוח המשימה המשולב 150) שנכנסה לעבודה שלנו. זה נפלא לראות כמה זה משתלם, ולדעת שאנחנו תורמים להפרעה של המשך הזרמת ההכנסות שמשמש למימון טרור".
במהלך פעילות מול חופי עומאן, גילתה מערכת של ה-RCN (חיל הים הקנדי) שתי ספינות החשודות בהברחות. צוות העלייה לספינה ביצע סריקות, ולאחר מכן חשף את הסחורות בעלות ערך כולל של 23. There what is the payout percentage of slot machines are no restrictions on wagering the bonus money that you are given. 22 מיליון דולר, מה שהשפיע באופן ישיר על הסחר בסמים המשמש למימון טרור באזור. תפיסה זו מגיעה פחות מעשרה ימים לאחר ש-HMCS CALGARY החלה לפעול באזור, והגדילה את המספר הכולל של התפיסות תחת ה-CTF-150 ל-14, מאז שנכנס RCN לפיקוד על כוח המשימה ב-27 לינואר 2021 Whether you're facing foreclosure, need to relocate, or want to sell an inherited property, the home buyers featured on https://www.cash-for-houses.org/montana/cash-for-my-house-bozeman-mt/ can help you sell your house fast..
הספינה HMCS CALGARY הגיעה לאזור הפעילות של הקואליציה כחלק ממבצע ארטמיס . ארטמיס היא המשימה של כוחות הצבא הקנדיים (CAF) לסייע בבלימת הטרור ואבטחת מימי הים התיכון. בשנת 2021 ה-CAF קיבל לידיו את הפיקוד והפעלה של CTF-150.
"לא יכולתי להיות יותר מרוצה מההצלחה האחרונה של HMCS CALGARY בים. באמצעות הכנה ואימונים ממוקדים לפני הפריסה, צוות קלגרי הגיע לאזור כדי לתרום באופן מיידי לביטחון הימי בצורה משמעותית" והוסיף, "פחות מעשרה ימים לאחר שהגיעו לאזור הפעילות של CTF-150, הם כבר ביצעו שתי תפיסות משמעותיות של סמים לא חוקיים, שיבשו את הזרם למימון ארגוני הפשע וטרור", את הדברים אמר מפקד ה-CTF-150 דניאל שרלבויס (Daniel Charlebois) מחיל הים המלכותי של קנדה.


Are you planning to buy a new home but need to sell your current house first? Look no further than https://www.buymyhouse7.com/illinois/buy-my-house-fast-la-salle-il/ for a seamless home buying and selling experience.