נראה כי העננים באופק רק הולכים ומתקדרים – חדשות הקורונה 3-5-2021

*- עשרות מדענים קוראים לחקירה עמוקה יותר במקורות ה- COVID-19, כולל תאוריית הדליפה מהמעבדה

🌎🦠: קבוצה של מדענים ואנשי אקדמיה בינלאומיים חוזרת על הקריאות ל- WHO להעמיק יותר בחקירת מקורותיה של מגפת ה- COVID-19, ובמיוחד החשדות לפיהם הנגיף דלף ממעבדה בווהאן, סין.

זהו המכתב השלישי שקיבל ארגון הבריאות העולמי שהעלה חשש מחקירתו הראשונית על מקור הנגיף בסין.

"הבנת מקורותיה של המגפה חיונית להתמודדות עם נקודות החולשה שלנו ולמניעת משברים עתידיים. למרבה הצער, כפי שמתואר במכתבים גלויים קודמים שפורסמו ב- 4 במרץ וב- 7 באפריל, חסרונות מבניים, פרוצדורליים ואנליטיים של המחקר המשותף שארגן ארגון הבריאות העולמי על מקורות COVID-19 יצרו חסמים מיותרים להבנה זו ", נכתב במכתב עליו חתמו 25 מדענים ואנשי אקדמיה ואורגנה על ידי ג'יימי מץ, עמית בכיר במכון החשיבה של המועצה האטלנטית בוושינגטון; וירג'יני קורטייה, גנטיקאית אבולוציונית במכון ז'אק מונוד, CNRS, בצרפת; וג'יל דמנוף, מהנדס ואנליסט מידע בבנק ניו זילנד.

במילים אחרות המדענים בעולם מתמרדים נגד אירגון הבריאות העולמי השבוי בידי הסינים שלא מאפשרים חקירה נטולת פניות על המגפה שלא רק הרגה מיליונים אלא גרמה נזקים כלכליים אדירים בסדרי גודל שהעולם לא ראה מאז שהאדם זוכר.
שווה לשים לב שתאוריית 'הבריחה מהמעבדה' עדיין שלטת אפילו במוחות המדענים ולא בכדי.

*- מומחים מזהירים כי מדינות עניות זקוקות למיליארדי דולרים לסיוע לאסון ה- COVID-19

🌎 : מנהיגי העולם הוזהרו על ידי מדענים ומומחי בריאות עולמיים כי אלא אם כן הם יפעלו בדחיפות קיצונית, COVID-19 יכריע את שירותי הבריאות במדינות רבות בדרום אמריקה, אסיה ואפריקה במהלך השבועות הקרובים.

כמעט אחד מכל שלושה (30.7%) מקרי מוות שנרשמו כתוצאה מ- COVID-19 ברחבי העולם מתרחשים כעת במדינות עניות והכנסה נמוכה יותר – לפני חודש הם היוו 9.3% בלבד ממקרי המוות העולמיים.

רק מיליארדי קילוגרמים של סיוע וייצוא מאסיבי של חיסונים יכולים לעצור אסון הומניטרי שמתגלה כעת במהירות על פני כדור הארץ, הזהירו מדענים ומומחי בריאות עולמיים.

ושוב הוכח משפט שחז'ל כבר אמרו לפני מאות שנים – 'עני חשוב כמת'.
במגפה הנוכחית זה יתברר באמיתותו האכזרית.

*- התפרצות COVID באוורסט הולכת ומחמירה

: ב- 15 באפריל, מטפס במחנה הבסיס של אוורסט הפך למקרה הידוע הראשון של COVID-19 שתועד למרגלות הפסגה הגבוהה בעולם. קשה לקבל תמונה מלאה על מה שהמחלה עושה באוורסט כרגע, אבל נראה שהמצב רק מחמיר.

"הוצאתי מסוק מ- EBC בחזרה לקטמנדו אחרי יום אחד", כתבה ג'ינה מארי האן-לי, מטפסת מניו יורק בפייסבוק ב- 29. באפריל. "מצב ה- COVID ב- EBC היא סופת אסון מוחלטת. לא היה לי מושג למה אני טס. " ב- 28 באפריל כתב גם המטפס הפולני פאוול מיכלסקי בפייסבוק כי "יותר מ -30 בני אדם כבר פונו עם מסוקים לקטמנדו, עם חשד לבצקת ריאות – שנמצאו מאוחר יותר חיוביים לנגיף הקורונה."

שני אנשים עם קשרים קרובים למטפסים ולרופאים שנמצאים כיום באוורסט תיארו את הסצנה כך: "המצב של COVID הוא הרבה יותר גרוע ממה שמישהו משער."

*- 526 אנשים אושפזו בבית חולים עם COVID-19 לאחר התחסנות, 113 נפטרו: מחקר בבריטניה

🇬🇧💉: במחקר נמצא כי בסך הכל 526 אנשים אושפזו בבית חולים ו- 113 אנשים מתו במה שצוות המחקר כינה "כשלים בחיסונים".

חוקרים מאוניברסיטת ליברפול אמרו כי החולים קיבלו כולם מנה אחת של החיסון לפחות שלושה שבועות לפני שנדבקו בווירוס.

הם אמרו שהמטופלים ברובם חלשים וקשישים, בעוד שמספר האנשים שאושפזו היה רק כ -1% מתוך 52,000 האנשים שהיו מעורבים במחקר.

*- הקורונה בהודו זולגת לעבר המדינות השכנות. המגפה בנפאל יצאה משליטה – כך מגדירים גורמי בריאות במדינה.

*- לפני חודש אחד, מנהלת ה- CDC ניבאה "אבדון מתקרב" … היא טעתה מאוד

🇺🇸 : קשה מאוד לדמיין מצב שיותר מונח על כף המאזניים מאשר לספר לאומה שנמצאת בקצה מזה שנה, ומייחלת לאיזו תקווה שהסיוט הרפואי עשוי סוף סוף להסתיים, כי הם ניצבים בפני "אבדון מתקרב".

לעשות זאת כראש ה- CDC, תוך שהיא נלחמת בדמעות והודתה שהם "מפוחדים", זה המקביל למהמר קלפים שהולך "על כל הקופה" ביד אחרונה של הלילה עם צ'יפס של מישהו אחר.

לפני חודש , זה בדיוק מה שעשתה מנהלת CDC, רושל וולנסקי – בצורה דרמטית מאוד ובתרועה גדולה בתקשורת החדשות. אנחנו יודעים עכשיו שהיא טעתה. מאוד לא בסדר.

Mount Everest, Coronavirus and Climbing Permits

קרדיט לתמונה