הודי זקן הקריב את חייו לאחר שעזב את מיטתו למען חולה קורונה צעיר יותר

התנהגותו של הודי זקן שנדבק בנגיף הקורונה והקריב את חייו על ידי ויתור על מקומו בבית חולים עבור מטופל אחר הרשימה הרשימה משתמשים רבים ברשתות החברתיות, כך על פי העיתון " ניוזוק " .

העיתון ציטט כלי תקשורת מקומיים לפיהם נראיאן דבלקר, חולה וירוס קורונה בן 85, ויתר על מיטתו לאחר ש"ראה אישה מתחננת למקום עבור בעלה בן ה-40 ".

דבלקר קיבל טיפול במחוז נגפור שבמהרשטרה, שהיא אחת מחמש המדינות שנפגעו הכי קשה והמדינה השנייה בגודל אוכלוסייתה בהודו.

בתו של דבלקר, אסווארי קותואן, אמרה: "כל משפחתנו נדבקה בוירוס הקורונה, וב- 16 באפריל עשינו בדיקה לאבי והתוצאה היתה חיובית והוא התחיל בטיפול בבית."

והיא המשיכה: "ב- 22 באפריל רמות החמצן שלו ירדו משמעותית, ולאחר מאמצים גדולים הצלחנו להשיג עבורו מיטה לטיפול במחלת קוביד 19" בבית חולים.

והיא הוסיפה: "אבל אבי התעקש, שעתיים לאחר קבלתו לבית החולים, לחזור הביתה למרות אישור הרופאים על מצבו הקריטי, והעדיף להעביר את מקומו לאותו חולה, שאשתו התחננה בפני הרופאים לשווא כי לא היה מקום פנוי. "

אסווארי ציינה כי אביה העדיף את הרגעים האחרונים שלו להיות בבית המשפחה, והדגיש כי הוא חי מספיק, ואמר להם: "אני כבר חייתי את חיי, ואני מעדיף להשאיר את זה לגורל במקום לתפוס מיטה למשך יומיים-שלושה על חשבון חולה צעיר יותר בגיל. "

למרות שרבים מאתרי התקשורת המרכזיים רואים בסיפור דבלקר סמל לאומץ והקרבה, רבים אחרים גם רואים בו "סיפור רע" על כישלונה של ממשלת הודו לדאוג לאזרחיה.

משתמש בטוויטר הגיב: "הודו לא צריכה להרגיש גאה בהקרבת אדם, גם אם הוא נקט במעשה אצילי, אך הוא לא היה חייב להקריב את עצמו, וזה לא אומר שהוא זקן אז ניתן לנטוש אותו בצורה זו . "

יש לציין כי הודו רושמת מספר שיא במספר הנידבקים ומקרי מוות מנגיף הקורונה, כאשר מספר הקורבנות חצה את ה -200 אלף, אתמול, רביעי, לאחר שהמגפה הרגה יותר מ -3,000 ביממה האחרונה, מספר שששבר את השיא הקודם, על פי נתונים רשמיים.

משרד הבריאות ההודי הודיע ​​על מותם של 201,187 אנשים בסך הכל עקב המגיפה, אם כי מומחים סבורים כי מספרי המתים  גדול בהרבה.

בהודו נרשמו  18 מיליון נידבקים, בהם 360,000 ב -24 השעות האחרונות. במהלך חודש אפריל הנוכחי נרשמו שישה מיליון נידבקים.

הגידול העצום במספר הנידבקים והמתים מיוחס בעיקר לנגיף שעבר מוטציה ולמפגשים הפוליטיים והדתיים הגדולים, שהביא לצפיפות אדירה בבתי חולים הסובלים ממחסור חמור במיטות, תרופות וחמצן.

150 מיליון איש חוסנו עד כה בהודו, ונכון לשבת הבאה, תכנית החיסונים תורחב.

עם זאת, מדינות רבות  בהודו מצביעות על כך שמלאי החיסונים שלהן אינם מספיקים, על רקע הקריאות לממשלה להעדיף קבוצות חלשות ואזורים הנגועים ביותר.

الهند تسجل أرقاما كبيرة في أعداد المصابين بكورونا