התקפות "אנרגיה מכוונת" בסוריה … גנרל אמריקני מעיר על העניין

מפקד כוחות ארה"ב במזרח התיכון, הגנרל קנת מקינזי, אישר, ביום חמישי, כי אין עדיין עדויות ישירות להתקפות "אנרגיה מכוונת" נגד חיילים אמריקאים באזור.

בתשובה לשאלתו של ריצ'רד בלומנטל, הסנאטור הדמוקרטי חבר וועדת השרותים המזוינים , אודות דיווחים בעיתונות הקשורים לתקיפות, אמר מקנזי, "ככל הידוע לי, ואני מדבר רק על הנעשה בפיקוד המרכז, לא מצאנו עדות להתקפות כאלה. "

"אני יכול לדבר יותר על זה בדלתיים סגורות," מקינזי הוסיף במהלך בשימוע בקונגרס, בהמשך לפניית הסנאטור.

העיתון "פוליטיקיו" אמר היום (ה ') כי משרד ההגנה האמריקני (הפנטגון) בודק את האפשרות שרוסיה תבצע פיגועי "אנרגיה מכוונת" כנגד חיילים אמריקניים בסוריה, לפי שני גורמים הבקיאים בנושא.

مجلة المسلح - سلاح الطاقة الموجهة الغير مميت

העיתון מסר כי הפנטגון תידריך את המחוקקים הבכירים במידע מודיעיני על ההתקפות, שכן גורמים רשמיים הגיעו למסקנה כי רוסיה היא החשודה העיקרית בהתקפות, על פי שני אנשים עם ידיעה ישירה בנושא.

ארבעה בכירים לשעבר בביטחון לאומי , שהיו מעורבים ישירות בחקירה, אמרו כי משרד ההגנה האמריקני חוקר את התקריות מאז השנה שעברה, כולל אלה המכוונים נגד אנשיה ברחבי העולם.

שני אנשים המכירים את חקירת הפנטגון אמרו כי החקירה כללה אירוע אחד שהתרחש בסוריה בסתיו האחרון, לאחר שלמספר חיילים אמריקאים היו תסמינים דמויי שפעת. 

העיתון אומר כי התקפות האנרגיה המכוונות המכוונות נגד אמריקנים בחו"ל הפכו להיות מדאיגות כל כך עד שמשרד הפעולות המיוחדות של הפנטגון החל לחקור אותן מאז השנה שעברה.

 

مركز بحوث الطاقة الموجهة | Technology Innovation Institute