רוסיה מקימה מפעל כטב"מים לאחר שעברו סידרת ניסויים בתנאי אמת בסוריה

כלי תקשורת רוסיים מדווחים כי אחת החברות החלה בבניית מפעל לייצור כלי נשק, לאחר שכלי הנשק שלהם הופעלו על ידי כוחות רוסיים בסוריה נגד העם הסורי ושכונות המגורים.

סוכנות הידיעות הממלכתית הרוסית RIA Novosti אישרה כי החברה הרוסית, "Kronstadt", החלה בבניית המפעל הראשון המתמחה בייצור מזל"טים, לאחר המבחן המוצלח של כטב"מ "אוריון" שלה בסוריה.

על פי המקור, החברה תקים את המפעל שלה ב"דובנה ", והסביר כי המפעל יהיה המפעל הרוסי הראשון המתמחה בייצור סדרתי של כטב"מים.

הסוכנות ציינה כי משקל הציוד או כלי הנשק המובלים על ידי מטוס "אוריון" הוא 200 קילוגרמים, והוסיפה כי המטוס יכול "לשאת פצצות מונחות ובלתי מונחות וטילים מונחים, וזמן השהייה שלו באוויר יכול להגיע ל 24 שעות".

היא הוסיפה כי ההשקעות בפרויקט "יסתכמו ביותר מארבעה מיליארד רובל (כ -52 מיליון דולר ארה"ב), ושטח המפעל הכולל יגיע ל 45 אלף מ"ר."

אתר "הנושאים הצבאיים" הרוסי אישר את השתתפותם של 231 סוגים של כלי נשק רוסיים מודרניים ומתוחכמים במלחמה בתוך סוריה, מאז ההתערבות הצבאית הרשמית של רוסיה לתמיכה במשטר אסד בשנת 2015.

האתר הדגיש את השתתפותם של מפציצי "Su-24M", מטוסי תקיפה "Su-25SM" ומטוסי הקרב "Su-35S" במלחמה בסוריה, וכן מטוסי "Tu-95MS" ו- "Tu-". 160 " , כמו גם מטוסי "Su-57".

האתר הודיע ​​על השימוש של רוסיה במסוקי Mi-28N ו- Ka-52 במלחמתה נגד המורדים הסורים, כמו גם כטב"מי  "אורלן -10", "אניקס -3" ו"أوتبوست ", ומספר מערכות הגנה אווירית. , 4 ספינות מלחמה מדגם "קויאן" וצוללת "רוסטוב און דון", שביצעה שיגור טילי  שיוט חדישים מדגם "קליבר".