תעשיית המוזיקה באוסטרליה באבל אחרי שהמפיק היהודי המפורסם ביותר מת

תעשיית המוזיקה באוסטרליה באבל אחרי שהמפיק והיחצ"ן המפורסם ביותר במדינה, מייקל גודינסקי, הלך לעולמו בגיל 68 אחרי שקיבל התקף לב בעת שישן בביתו במלבורן.

גודינסקי, בן לזוג מהגרים יהודים מרוסיה, הקים את לייבל התקליטים מאשרום (Mushroom) בשנת 1972 ובהמשך הקים גם את חברת קידום המופעים פרונטיר שארגנה הופעות באוסטרליה של האמנים הגדולים ביותר בעולם.

במהלך הקריירה הארוכה שלו, גודינסקי עבד עם אמנים ולהקות מובילים באוסטרליה, כאשר ההצלחה הראשונה שלו הייתה עם אלבום הבכורה של להקת סקייהוקס בסוף 1974. הוא גם השיק את הקריירה המוזיקלית של קיילי מינו עם אלבום הבכורה שלה בשנת 1988.

"מייקל גודינסקי – אגדה, מורשת, אהבה", ספדה קיילי מינו. "ענק של תעשיית המוזיקה. אחד במינו ותמיד יישאר משפחה בשבילי. הלב שלי שבור ואני לא יכולה להאמין שהוא איננו. אין לו תחליף והוא בלתי נשכח. תמיד אני אוהב אותך, ג' הגדול".

גם ברוס ספרינגסטין פרסם הודעה בעקבות מותו של גודינסקי ומסר כי הוא היה חבר "ותמיד איש מוזיקה". "הופעתי בעולם במשך 50 שנה ומעולם לא פגשתי יחצ"ן טוב ממנו", אמר. "מייקל תמיד דיבר בקול מהדהד עמוק והמילים היו יוצאות כל כך מהר שחצי מהזמן הייתי זקוק למתורגמן. אבל יכולתי לשמוע אותו ברור כמו פעמון כשאמר 'ברוס, אני מטפל בך'. וככה זה היה תמיד".

גודינסקי עם קיילי מינו:

קרדיט: ד״ר חיים איסרוביץ- ערוץ מבט עולמי